رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان خبر داد:

خرید بیش از ۹۱ میلیارد تومان انواع ماشین آلات کشاورزی طی چند سال اخیر

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۰:۵۷
کد خبر: ۵۷۴۰۱۸
خرید بیش از ۹۱ میلیارد تومان انواع ماشین آلات کشاورزی طی چند سال اخیر
رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان با بیان اینکه سطح زیر کشت گندم در این استان 39 هزار هکتار است گفت: امسال 165 هزار تن گندم از مزارع شمال استان کرمان برداشت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس سعیدی در دیدار با استاندار کرمان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری افزود: حدود 80 هزار تن گندم از 165 هزار تن گندم تولیدی استان به سیلوها تحویل داده می شود و مابقی گندم ها در استان مصرف می شود.

وی خاطرنشان کرد: سطح زیر کشت گل محمدی در کرمان سه هزار و 500 هکتار است و بیش از هفت هزار تن گل محمدی مرغوب در این مزارع تولید می شود.

وی با بیان اینکه در سال 92 حدود 43 هزار هکتار از اراضی استان کرمان مجهز به سیستم های آبیاری نوین بودند عنوان کرد: امسال 68 هزار و 500 هکتار از اراضی شمال این استان به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده اند و در زمینه پرداخت تسهیلات در این بخش هیچ محدودیتی نداریم.

وی گفت: سطح زیر کشت زعفران استان کرمان تا سال 1392 حدود 470 هکتار بود که با برنامه ریزی توانستیم این میزان را به یکهزار و هشت هکتار افزایش دهیم و همچنین سطح زیر کشت محصول کم آب زرشک از 45 هکتار به 105 هکتار افزایش یافته است.

سعیدی خاطرنشان کرد: بیش از 91 میلیارد تومان انواع ماشین آلات کشاورزی طی چند سال اخیر به کرمان وارد شده که ضریب مکانیزاسیون ماشین آلات کشاورزی این استان را افزایش داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز