دستگیری سارق پرده از راز ۱۵ فقره سرقت برداشت

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۰:۲۴
کد خبر: ۵۸۰۶۷۲
فرمانده انتظامی شهرستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی کلانتری 15 شهر کرمان یک سارق حرفه ای دستگیر و 15 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو کشف شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر کرمان،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 15 این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود:در همین راستا مأموران انتظامی با انجام یکسری تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی سرنخ هایی از متهم را یافتند و پس از اطمینان از دست داشتن وی در این سرقت ها، با کسب اجازه از مقام قضایی وی را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.  

روانبخش تصریح کرد: در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی سارق چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به 15 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر کرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان  در پایان با بیان اینکه سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد خاطر نشان ساخت: پلیس با به کارگیری نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد و از مردم خواستاریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز