مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان مطرح کرد:

تأثیر انجام مسابقات در فضای آزاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۹:۳۳
کد خبر: ۵۸۴۱۲۸
تأثیر انجام مسابقات در فضای آزاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برگزاری مسابقات در فضای باز در قالب یک ورزش همگانی است که می‌تواند به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر امیری خراسانی در حاشیه برگزاری مسابقات آزاد رینگی کیک بوکسینگ در محل جنگل قائم، ضمن تشکر از هیات ورزش‌های رزمی و کمیته کیک بوکسینگ به خاطر برگزاری مسابقات در فضای باز افزود: برگزاری مسابقات در فضای باز در قالب یک ورزش همگانی است که می‌تواند به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک کند و ایجاد فضا برای حضور خانواده‌ها در کنار هم و از نزدیک باعث ایجاد این تفکر می‌شود که این ورزش آن چنان که تبلیغ می‌کنند نیست.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌های رزمی اصولاً تجهیزات ایمنی دارند که بدین ترتیب از سلامت فرد ورزشکار محافظت می شود و در قالب یک ورزش قهرمانی می‌تواند یک ورزش جذاب و پرنشاط برای افراد باشد.

امیری خراسانی تأکید کرد: در میادین و مسابقات ورزشی، در هر رشته ای که کار می‌کنیم، مقید به رعایت اصول اخلاقی، روح پهلوانی و جوانمردی هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با تقدیر و تشکر از تمامی ارگان‌های مرتبط برای برگزاری این مسابقات، به ویژه شهرداری، میراث فرهنگی و ارگان‌هایی که باعث ایجاد تعامل و پیشرفت امور در سطح استان می‌شوند، ابراز امیدواری کرد: بتوان با ایجاد تعامل هرچه بیشتر با ارگان‌ها در راستای کمک به ورزش قهرمانی و همگانی گام برداریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز