نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه:

مثلث توسعه اقتصادی به سمت شکوفایی حرکت کرده است

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۶:۵۴
کد خبر: ۵۹۰۷۳۳
مثلث توسعه اقتصادی به سمت شکوفایی حرکت کرده است
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه با بیان اینکه طرح مثلث توسعه اقتصادی، به سمت شکوفایی حرکت کرده است، گفت: واقعیت این است که در سال های گذشته تلاش زیادی برای آبرسانی به منطقه گوغر انجام شده بود اما به دلیل سطحی بودن چاه ها، امکان آبرسانی نبود که این امکان در سال جاری مهیا شده و سه هزار نفر از مزایای آن بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی بختیاری در هفتاد و هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 4 (بخش گوغر بافت) افزود: بعد از انتخابات تلاش شده که به دور از هر گونه مورد حاشیه ای، همراهی و همکاری داشته باشیم.

وی گفت: ایجاد پمپ بنزین نیز یکی از کارهای مهم و از نیازهای اساسی منطقه گوغر بود که با همت معین اقتصادی این منطقه، این پمپ بنزین احداث شده است.

بختیاری با اشاره به اینکه در زیرساخت های منطقه ای همچنان در فقر به سر می بریم، ادامه داد: با ایجاد زیرساخت های مورد نیاز می توان از مواهب موجود در منطقه گوغر بهتر و بیشتر استفاده کرد.

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، استان کرمان به عنوان یکی از پایلوت های اقتصاد مقاومتی، به هشت منطقه اقتصادی تقسیم شده و تاکنون 21 موسسه غیر دولتی به عنوان معین اقتصادی مسئولیت توسعه در این مناطق را بر عهده گرفته اند.

 

 

 

نظر شما