نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی:

تنها علاج توسعه، استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی و خصوصی است

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۶:۲۶
کد خبر: ۵۹۲۰۹۶
تنها علاج توسعه، استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی و خصوصی است
نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما با بودجه و اقدامات دولت به توسعه نمی رسد و تنها راه علاج مناطق توسعه نیافته استفاده از ظرفیت بخش های غیر دولتی و خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد حمزه اظهار کرد: از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان کهنوج برای کمک به معین اقتصادی استفاده می کنیم تا توسعه در این مناطق به بهترین شکل رقم بخورد.

وی تصریح کرد: در شهرستان کهنوج در راستای اجرای مثلث توسعه اقتصادی 50 تفاهم نامه اقتصادی امضا شده و بر این اساس این شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی 150 پروژه برای جنوب استان تعیین شده بود که اجرایی شده است.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه کهنوج اشاره و بیان کرد: سیستم فاضلاب این شهرستان تکمیل شده و فردا با حضور وزیر نیروافتتاح می شود و گاز کشی شهری در کهنوج به پایان رسیده است.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه برق نیز در این شهرستان مشکلی نداریم، افزود: معادن این منطقه بکر هستند و از آنها به صورت خام استفاده می شود و سرمایه گذاری برای فراوری این محصولات، اقدام بسیار مهمی در مسیر توسعه به شمار می رود.

حمزه تاکید کرد: معدن تیتانیوم کهنوج جز معادن ارزشمند استان و کشور به شمار می رود و باید از ظرفیت های این بخش به خوبی استفاده کرد.

وی بر توسعه کشت گیاهان دارویی در کهنوج تاکید کرد و گفت: دو شرکت دانش بنیان برای توسعه کشت و فرآوری گیاهان دارویی در کهنوج فعال شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز