مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری عنوان کرد:

میزان مصرف آب شرب در فضای سبز بین ۵ تا ۸ درصد

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۷:۳۲
کد خبر: ۵۹۵۳۰۹
میزان مصرف آب شرب در فضای سبز بین ۵ تا ۸ درصد
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان میزان مصرف آب شرب در فضای سبز را بین پنج تا هشت درصد عنوان و تاکید کرد: با توجه به نیاز آبی بالا چمن اسپرت حذف و گیاهان مقاوم و سازگار جایگزین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ایمان سیف الهی با بیان این که به منظور مدیریت آب از درختان و گیاهان پوششی سازگار و مقاوم با نیاز آبی کم در فضای سبز کرمان استفاده می شود افزود: بر این اساس در پارک هایی که به تازگی احداث شده از چمن اسپرت استفاده نشده است.

وی با اشاره به طراحی متفاوت پل های جدید با پل های قدیمی اظهار داشت: برای فضای سبز این مناطق از پوشش گیاهی و درختچه استفاده می شود.
سیف الهی همچنین از بکارگیری روش های آبیاری تحت فشار در فضای سبز کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: در زمینه گسترش شبکه آب خام و جداسازی سامانه های آبیاری فضای سبز از آب شرب اقدامات فراوانی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز با اشاره به حفاری ها و لوله کشی های انجام شده اظهار داشت: سعی شده مصرف آب با بکارگیری سیستم های آبیاری قطره ای و کاشت گیاهان مقاوم در مناطقی که از آب شرب برای آبیاری فضای سبز استفاده می شود به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز