به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛

صدورپیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۷:۵۲:۴۳
کد خبر: ۶۰۱۲۲۶
صدورپیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان طی پیامی مشترک ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تاکید کردند: 26 مرداد آغاز فصل روشن آزادمردی و مردانگی مردان مرد این سرزمین بود که نشان داد که حتی کوه هم در برابر قدرت ایمان، اراده و اعتقاد راسخ مردمان این سرزمین، قامت به رکوع وا می دارد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام بدین شرح می باشد:

 

بازگشت پرستوهای عاشقی که زخم های بی شمار غربت و خصومت دژخیمان بعثی خللی در اراده استوار آنها ایجاد نکرد، همان آغاز فصل روشن آزادمردی و مردانگی مردان مرد این سرزمین بود که نشان داد که حتی کوه هم در برابر قدرت ایمان، اراده و اعتقاد راسخ مردمان این سرزمین، قامت به رکوع وا می دارد.

26 مرداد 1369 روزی فراموش نشدنی در تقویم پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است، روزی که با بازگشت آزادگان به میهن اسلامی دوباره بوی ایثار و از خودگذشتگی در همه این سرزمین پیچید و مژده وصل، بخشی از زخم های سال های جنگ را التیام داد.

وجود استوار جوانان دیروز و رنج کشیدگان امروز انقلاب که خاطرات مظلومیت و آلامی که جانشان را آزرد، در کنار یاد شهدا، همان سند محکم حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاهی سرشار از آموزه های اخلاقی، دینی و آزادگی است، سرمایه ارزشمند این نظام به شمار می رود که باید ان را قدر دانست.

بی تردید تلألو شکوهمند بیرق انقلاب اسلامی ایران و اهتزاز نام بلند آوازه ایران اسلامی در جهان مرهون از خود گذشتگی ها و جانفشانی های مردمان این سرزمین است که در مکتب شهادت به حسین (ع) و یاران وی اقتدا کرده ونماز عشق به جا آوردند.

در این فرصت ارزشمند، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشته و بر همت استوار این مردانِ مرد و خانواده های ایثارگر آنها احسنت می گوئیم.

             

                                                آیت الله سید یحیی جعفری                                          علیرضا رزم حسینی

                                  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                                استاندار کرمان

 

نظر شما