پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت آغاز هفته دولت

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۷:۵۷:۲۷
کد خبر: ۶۰۴۷۱۷
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت آغاز هفته دولت
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، دکتر محمد امیری خراسانی در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به جامعه ایران اسلامی خصوصا جامعه ورزش و جوانان استان کرمان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم ا...الرحمن الرحیم

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری ‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است، امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری و در سایه تدبیر ریاست محترم جمهوری اسلامی حاصل شده است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان کرمان اعم از قهرمانان و ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد امور جوانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، امام شهدا و به ویژه شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت به مردم شریف استان کرمان به ویژه مجموعه خدوم دولت در استان، از زحمات و تلاش های صادقانه ریاست محترم جمهوری، هیات دولت و دولتمردان دولت تدبیر و امید در استان تشکر و قدردانی نموده؛ توفیق و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز