۱۴۴ وسیله نقلیه متخلف در کرمان راهی پارکینگ شدند

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۳۴:۳۰
کد خبر: ۶۰۴۷۴۹
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: طی 48 ساعت گذشته 144 دستگاه وسایل نقلیه متخلف در شهر کرمان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در تشریح این خبر  گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی موتورسیکلت ها به منظور جلوگیری از بروز تخلفات در سطح شهر کرمان توسط یگان های تابعه این فرماندهی در حال اجراست.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: در همین راستا مأموران انتظامی شهرستان کرمان در 48 ساعت  گذشته طرح  بر خورد با وسایل نقلیه را با هدف برخورد با آلودگی صوتی و مزاحمان نوامیس  و شیشه دودی در سطح شهر کرمان اجرا کردند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح 68 دستگاه خودرو که با هنجار شکنی موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند، توقیف و مدارک آنان جهت رسیدگی به تخلفات و اعمال قانون اخذ شد.

سرهنگ "روانبخش" ادامه داد: همچنین در راستای پیگیری طرح ساماندهی موتورسیکلت ها 76 دستگاه موتورسیکلت متخلف که فاقد پلاک یا دارای پلاک مشکل دار بودند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به اینکه برخورد پلیس با وسایل نقلیه متخلف، با جدیت ادامه دارد گفت: به کلیه شهروندان گرامی توصیه می شود در صورت داشتن هرگونه مشکل در خودرو یا موتورسیکلت نسبت به رفع آن اقدام و از مشکلات آتی پیشگیری نمایند.

 

نظر شما