ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۹۵ کیلوگرم مواد مخدر

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۴۸:۱۹
کد خبر: ۶۰۴۷۵۶
فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج ازناکام ماندن قاچاقچیان از انتقال بیش از 95کیلو مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان قلعه گنج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "علی پرنگ" فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله بی امان با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در محورهای مواصلاتی "قلعه گنج به چاه دادخدا" اقدام به برپایی کمین و ایست و بازرسی می کنند.

وی افزود:در اجرای این ماموریت یک دستگاه خودرو سانتافه مشکوک وارد ایست و بازرسی شده که ماموران پس از توقف آن با هماهنگی مقام قضایی جهت انجام بازرسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

سرهنگ پرنگ ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو  95 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف می کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود:در این عملیات، دو  قاچاقچی دستگیر و 95کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و همچنین یکدستگاه خودرو توقیف که جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج درپایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز