کلنگ احداث مدرسه ۳ کلاسه خیرساز در روستای دولت آباد انصاری بم به زمین زده شد

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۰:۵۲
کد خبر: ۶۰۹۴۲۶
کلنگ احداث مدرسه ۳ کلاسه خیرساز در روستای دولت آباد انصاری بم به زمین زده شد
طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسوولان کلنگ احداث مدرسه 3 کلاسه خیرساز در روستای دولت آباد انصاری از توابع شهرستان بم به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز با بیان اینکه در شرایط کنونی اداره مدارس بدون مشارکت مردم و خیران امکان پذیر نیست، گفت: 50 درصد مدارس نوساز استان کرمان در سه سال اخیر توسط خیران مدرسه ساز ساخته شده اند.

وی با اشاره به رشد چشمگیر مشارکت خیران در امر مدرسه سازی در چهار سال اخیر خاطر نشان کرد: خوشحالیم که مردم و خیران به این نتیجه رسیده اند که مدرسه سازی و کمک به آگاهی بخشی و افزایش علم و دانایی افراد در راستای مبارزه با جهل و نادانی بزرگترین کار خیر است.

محسن بیگی به وجود بیش از 800 مدرسه تخریبی در استان کرمان اشاره کرد و افزود: 16 مدرسه کانکسی نیز در شهرستان بم وجود دارد که امیدواریم تا یک سال آینده با کمک های مردمی و دولتی این مدارس  به فضای آموزشی استاندارد و مطلوب تبدیل شوند.

گفتنی است: کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیر ساز متوسطه دوره اول  حضرت ابوطالب (ع) در زمینی به مساحت بیش از 2 هزار متر مربع بازیر بنای 200 متر مربع با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسوولان به زمین زده شد.

شایان ذکر است: هزینه ساخت این مدرسه با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان توسط خانواده محمد برجی خیر مدرسه ساز فرهنگی استان پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز