ناکامی قاچاقچیان درانتقال ۳۵۲ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۴:۳۷
کد خبر: ۶۱۹۸۱۰
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 352 کیلو گرم مواد مخدر ودستگیری دو قاچاقچی در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ" ناصرفرشید" در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باند های بزرگ مواد مخدر و ضربات متعدد بر سوداگران مرگ،تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان قلعه گنج و استان سمنان، اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدراز استان های جنوبی به نقاط دیگر را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از رصد اطلاعاتی ازمحل تردد اعضای این باند مسلح و بزرگ در منطقه"چهل منی"واقع در محور قلعه گنج به کهنوج، دو دستگاه خودرو پژو که در حال انتقال مواد مخدر بودند،وارد ایست و بازرسی می شوند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: قاچاقچیان بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرارمی کنند که ماموران در یک اقدام ضربتی و تعقیب و مراقبت در نهایت موفق شدند قاچاقچیان را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت:در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری فشنگ جنگی، دو قاچاقچی دستگیر و352کیلوو560گرم تریاک کشف ودو دستگاه خودرو پژو نیز توقیف شد.

سرهنگ فرشید ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب پلیس استان سمنان وقلعه گنج از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر با تماس با مرکز 110، پلیس را در شناسایی و دستگیری مجرمان یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز