معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

مسابقات رفاقت مهر یکی از ریشه ‏دارترین برنامه های سازمان است

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۴:۱۹
کد خبر: ۶۳۰۵۷۵
مسابقات رفاقت مهر یکی از ریشه ‏دارترین برنامه های سازمان است
معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در جلسه توجیهی بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر؛ از این رقابت ها به عنوان ریشه‏دارترین برنامه سازمان جوانان همسو با برنامه 5ساله جمعیت هلال احمر یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی گنج کریمی در جلسه توجیهی آموزشی سرپرستان با حضور معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان، رییس اداره مسابقات و اردوها و رییس اداره جوانان و روستایی سازمان جوانان، جمعی از معاون جوانان و سرپرستان استان‌ها با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات رفاقت مهر اظهار کرد: مسابقات رفاقت مهر با قدمت ۲۸ سال در سازمان جوانان با استقبال ویژه از سوی اعضای جوانان برگزار می شود.

گنج کریمی با اشاره به جذابیت و استقبال ویژه اعضای جوانان از این رقابت ها افزود: رفاقت مهر ریشه‏دارترین برنامه سازمان جوانان همسو با اهداف برنامه های ۵ساله جمعیت هلال احمر در سازمان یکه تازی می کند.

وی با تاکید بر تحقق جذب ۲ میلیون عضو در سازمان جوانان هلال احمر افزود: رفاقت مهر یکی از ابزارهای مهم در جذب و تقویت حضور و مشارکت اعضای جوانان در برنامه های مهم و کاربردی جمعیت است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات اعضا از سازمان جوانان هلال احمر برگزاری مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر است.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان همچنین با اشاره به شعار مسابقات رفاقت مهر (جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشردوستی) از اهدا تندیس بشردوستی به تیم منتخب این دوره از رقابت ها خبر داد.

عذری والی رییس اداره مسابقات و اردوهای سازمان جوانان در این جلسه بیان کرد: با توجه به اهمیت مسابقات کشوری سعی شد منابع ساده و معتبر در اختیار استان ها قرار داده شود تا یکسان سازی در آموزش های امدادی در تمام استان ها صورت پذیرد.

والی بر افزایش تنوع برنامه ها در سازمان جوانان و مسابقات رفاقت مهر اشاره کرد و افزود: هدف از اهدای تندیس بشردوستی، بهره مندی از توانمندی اعضا در بحث توسعه بشردوستی است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه زمانبندی بیست و هشتمین دوره مسابقات کشوری رفاقت مهر خاطرنشان کرد: در اولین روز از مسابقات، گروه الف با حضور در پایگاه امدادی و پشتیبانی جنوبشرق در سایت امدادی جهت انجام مسابقات مستقر خواهند شد.

رییس اداره اردوها و مسابقات با اشاره به حضور سایر گروه ها در برنامه های جانبی تصریح کرد: استان های گروه “ب” از بازار، موزه های گنجعلیخان و سکه، گروه “ج” گنبد جبلیه و مزار شهدا و گروه “د” موزه دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز