کمک‌های میلیاردی کرمانی‌ها برای یاری به زلزله زدگان کرمانشاهی

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۸:۴۶
کد خبر: ۶۳۸۷۷۵
کمک‌های میلیاردی کرمانی‌ها برای یاری به زلزله زدگان کرمانشاهی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اهداء کمک های میلیاردی مردم استان دیار کریمان به هموطنان زلزله زده در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح با اعلام این خبر بیان کرد: با تمام عمق فاجعه ای به نام زلزله، هستند مردمانی که مقیاس سنجش آن ها ریشتر نیست؛ انسانیت است! هم وطنانی که در چند روز  گذشته از زلزله مناطق غربی کشور نشان دادند اگر زمین، آب، آتش هم دست در دست هم دهند، توان مقابله با مهربانی و نوع دستی مردم را نخواهند داشت.

وی با اشاره به نوع دوستی و همدلی مردم دیار کریمان به زلزله زدگان مناطق غرب کشور خاطر نشان کرد: از آغاز جمع آوری کمک های مردمی توسط کلیه شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان از مورخ 22 لغایت 26 آبان ماه جاری، هدایای نقدی در صندوق های برپاشده تا کنون به ارزش اعتبار 000/241/242/1 ریال است.

فلاح در ادامه با اشاره به ارسال 15 محموله اهدایی کمک های مردمی و جمعیت هلال احمر استان به هموطنان زلزله زده در کرمانشاه تصریح کرد: تا کنون بیش از 100 نوع اقلام زیستی، غذایی، بهداشتی، لوازم التحریر و البسه توسط جمعیت هلال احمر استان به ارزش اعتبار 000/612/901/4 ریال به مناطق زلزله زده در غرب کشور جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه کمک های مردم استان به زلزله زدگان غرب کشور در 150 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر جمع آوری می شود، اضافه کرد: شماره حساب 99999 در همه شعب بانک ملی، ملت، صادرات، تجارت، دی، بانک شهر، آینده، رسالت و رفاه و با کد دستوری # 724* از طریق تلفن همراه و همچنین دستگاههای pos در محل پایگاهها مردم عزیز می توانند کمک های خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان گفت: با توجه به حجم بالای مواد غذایی ارسال شده در مناطق زلزله زده ،احتمال خطر فاسد شدن این اقلام بالاست لذا از مردم عزیز استان دعوت می شود کمک های نقدی را جایگزین کمک های غیر نقدی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز