کشف بیش از ۱۲۰ کیلو گرم مواد مخدر در کرمان

۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۳:۵۸
کد خبر: ۶۴۶۶۲۸
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف بیش از 120 کیلو گرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در تشریح عملیات اول بیان داشت: ماموران  انتظامی بخش «راین» این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در همین رابطه مأموران انتظامی این بخش در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک شده و دستور توقیف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ فرار کرد که پس از یک تعقیب و گریز، راننده خودرو عرصه را بر خود تنگ دید،  خودرو را رها کرد و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند مقدار تقریبی 111 کیلو و  400گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

سرهنگ "روانبخش" با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری عامل این مواد در منطقه همچنان ادامه دارد در خصوص عملیات دوم بیان داشت: همچنین ماموران انتظامی بخش گلباف این فرماندهی هنگام گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شده و پس از توقیف آن در بازرسی از خودرو موفق شدند مقدار 9 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه ای در بدنه خودرو جاساز شده بود کشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف وسایل نقلیه مذکور گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند، از شهروندان خواست  برای تامین امنیت پایدار در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

نظر شما