مشاور جوان استاندار:

شورای مرکزی دغدغه هایشان را بی واسطه به استاندار گفتند

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۸:۳۸
کد خبر: ۶۴۷۱۱۸
شورای مرکزی دغدغه هایشان را بی واسطه به استاندار گفتند
شورای مرکزی گروه مشاورین جوان با علیرضا رزم حسینی؛ استاندار کرمان تشکیل جلسه داد تا اعضای جدید ضمن معرفی به وی، دغدغه های جوانان استان را بی واسطه به گوش استاندار برسانند.

حسین صفریان در گفت و گو با برنا پیرامون برگزاری این نشست گفت: در ابتدا میخواهم از همه آنهایی که در کمیته ها در طول این چهارسال یاریگر این شورا بودند تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم که در کنار ما باشند و تجربه شان را در اختیار دوستان جدید که به ملحق شده اند، بگذارند.

وی افزود: در این نشست ضمن معرفی اعضای جدید کمیته ها خواستیم تا دغدغه های جوانان بی واسطه به آقای استاندار گفته شود و امیدواریم تا با مساعدت و پیگیری شخص اول استان و نماینده دولت بخش اعظمی از این مشکلات و معظلاتی که جوانان استان با آن روبرو هستند تا حد توان حل شود.

مشاور جوان استاندار کرمان اظهار داشت: میپذریم که در چهارسال گذشته ماهم نواقصی داشته ایم و بخشی از این نواقص هم به بدنه دولت برمیگردد که در این نشست خواستیم با تبین یک نقشه راه و در ادامه اهداف تشکیل این شورا، مطالبه جوانان در استان کرمان جدی تر و با دید بازتری پیگیری شود.

 

photo_2017-12-09_17-53-14

 

صفریان در ادامه با بیان اینکه این شورا هیچ دخالتی در دستگاه های اجرایی نداشته است، ادامه داد: خوشبختانه نشان دادیم که تشکیل این شورا و حضور مشاورین جوان استاندار نه تنها باعث هیچ موازی کاری با هیچ دستگاه دولتی نشده است، بلکه این نیروی جوانی، ایده ها و دغدغه ها بوده اند که در خیلی از موارد به دستگاه ها و مدیرانشان یاری رسانده اند. به جرات می توانم بگویم که این گروه هیچ هزینه مادی و معنوی برای دولت نداشته و هیچگاه در مسایل سیاسی باعث بوجود آمدن حاشیه نبوده است.

وی افزود: اعضای گروه مشاورین جوان استاندار، جوانان نخبه ای هستند که علاوه بر آینده نگری، دغدغه امور جوانان را دارند و به این واسطه در این شورا مشغول فعالیت هستند. هرچند بخشی از نارضایتی هم در این بین وجود دارد که قطعا ما آنها را میپذیریم، اما رویکرد شورا در مجموع رویکری موازی و مساوی با اهداف دولت بوده و خواهد بود.

مشاور جوان استاندار کرمان در پایان اعضای جدید کمیته های شورای مرکزی گروه مشاورین جوان را معرفی و خاطرنشان کرد: از این پس احمدرضا بزرگی دبیر شورای مرکزی، هادی فتح نژاد مسول کمیته برنامه ریزی، صادق نخعی مسول کمیته مشاورین جوان دستگاه های اجرایی، ساجد رحمانیان مسول کمیته سیاسی، میلاد مقیمی زاده مسول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، حامد سعادت مسول کمیته فرهنگی و هنری، محمدرضا روحی مسول کمیته اجتماعی، محمدرضا دهقان پور مسول کمیته اقتصادی، کیان سیدی مسول کارگروه کارآفرینان جوان و مریم غفاری مسول کارگروه شرکت های دانش بنیان می باشند. همه افرادی که امروز معرفی شدند باید بدانند وظیفه سنگینی بردوش دارند و آنها پل ارتباطی بین جوانان استان و شخص آقای استاندار هستند. جوانان استان بایستی مطالبه هایشان را حتما از طریق اعضا پیگیری کرده و اعضای این شورا موظف هستند تا نماینده به حقی برای جوانان استانشان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز