پیام قدردانی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان از آیت الله جعفری و تبریک به حجت الاسلام و المسلمین علیدادی

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۳:۳۱
کد خبر: ۶۴۷۹۴۳
پیام قدردانی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان از آیت الله جعفری و تبریک به حجت الاسلام و المسلمین علیدادی
جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با صدور پیام های جداگانه ای از زحمات آیت الله جعفری امام جمعه سابق کرمان تقدیر و انتصاب حجت الاسلام والمسلمین علیدادی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در پیام قدردانی خطاب به آیت الله جعفری آمده است:

حضرت آیت الله جعفری زید عزه

سلام علیکم

دوره سی و هشت ساله حضور شما در کسوت نمایندگی ولی فقیه در استان با حکم حضرت امام (ره) و اعتماد مقام معظم رهبری آکنده از همراهی و همکاری با مدیران ارشد استان باگرایش ها و سلایق گوناگون سیاسی بود که این همکاری در عین پیگیری مطالبات بر حق مردم و تذکرهای پدرانه از شما چهره ای ممتاز خلق کرد.

خطبه های جنابعالی در حدود ۴۰ سال گذشته مشحون از صداقت و صمیمیت در گفتار و تکیه بر میانه روی و ترویج مودت و دوستی در خانواده بزرگ انقلاب بود که درس بزرگ شما به همه مسوولان به شمار می رود.

انتقادات شما از برخی تندروی ها و شکستن حرمت بزرگان در سال های اخیر نیز برگ زرین دیگری در کارنامه پر خیر و برکت شما است.

جنابعالی را به درستی باید عصاره نجابت، عطوفت و صداقت مردم کرمان دانست و خطبه های شما را حرکت بر محور و مدار اصلی انقلاب اسلامی و با هدف روشنگری و پیگیری مطالبات مردم دانست.

بر خود لازم می دانیم از چندین دهه تلاش جنابعالی چه در دوره مبارزه و چه در دوران پیروزی انقلاب به سهم خود تشکر و قدردانی نمائیم. امیدواریم سایه جنابعالی به عنوان رییس حوزه علمیه کرمان و شورای حوزه های علمیه استان بر سر مردم این دیار مستدام باشد.

جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان

96/9/19

 

در پیام تبریک خطاب به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان آمده است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن علیدادی سلیمانی

سلام علیکم

اکنون که با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان منصوب شده اید، از درگاه خداوند متعال برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

جنابعالی به عنوان یکی از روحانیون خوشنام که هم در حوزه و هم در دانشگاه در خدمت نظام و انقلاب بوده اید؛ به گفته سردار سرافراز ایران حاج قاسم سلیمانی و به گواه سوابق گذشته نزدیک ترین فرد از نظر رفتار و کردار به سلف صالح خویش آیت الله جعفری به شمار می روید و این موضوع موجب خرسندی و خوشنودی جامعه متدین کرمان است.

جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان انتصاب حضرتعالی را تبریک عرض نموده و تاکید می کنیم موفقیت نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه جدید کرمان در همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم با گرایش های مختلف سیاسی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز