مدافع مس رفسنجان در گفت‌وگو با برنا:

تا تیم یازدهم جدول شانس صعود به لیگ برتر دارد/این دوره لیگ آزادگان به عقیده من بهترین لیگ چند سال اخیر بوده است/آینده مس رفسنجان را خوب پیش‌بینی می‌کنم

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۲:۰۶
کد خبر: ۶۵۰۱۹۲
تا تیم یازدهم جدول شانس صعود به لیگ برتر دارد/این دوره لیگ آزادگان به عقیده من بهترین لیگ چند سال اخیر بوده است/آینده مس رفسنجان را خوب پیش‌بینی می‌کنم

با پایان یافتن نیم‌‌فصل اول، مس رفسنجان با 22 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفت. به سراغ حامد محمودی مدافع با تجربه این تیم رفتم تا از نیم‌فصل اول و شرایط مس رفسنجان بگوید:

 

**برای شروع از بازی برابر نفت مسجد سلیمان، تیم صدرنشین لیگ دسته یک و تساوی برابر این تیم بگویید.

در نیمه اول که ما کلا سوار بازی بودیم و در نیمه دوم چون ما یک گل جلو بودیم، باعث شد که ما عقب‌تر بکشیم. تیم مسجد سلیمان تیم قابل احترامی است و نتایجش تا اینجای کار این موضوع را نشان داده است. اگر کمی بهتر و زرنگ‌تر بازی می‌کردیم قطعا با برد از زمین خارج می‌شدیم. البته این بازی تنها بازی‌ای نبود که این اتفاق رخ داده است. در خیلی‌ از بازی‌های نیم‌فصل اول هم ما چوب جوانگرایی را خوردیم که آقای سامره به بازیکنان جوان میدان داده است و این بازیکنان مسلما در سال‌های بعدی بازیکنان خیلی بزرگی خواهند شد ولی امسال قرعه به اسم ما افتاده که کنار این بازیکنان بازی کنیم و کمی با تجربه تر شوند. سال‌های بعد خود تیم رفسنجان می‌تواند از این نیروهای بومی استفاده خوبی کند چون این بازیکنانی که در حال حاضر در تیم، ثابت بازی می‌کنند اکثرشان بازیکنان تیم‌های امید و زیر 23 سال هستند. چشم انداز باشگاه به گونه ای است که آینده درخشانی در پیش روی مس رفسنجان است و من آینده باشگاه مس رفسنجان را خوب پیشبینی می‌کنم.

 

**به طور کلی نیم‌فصل اول رقابت‌ها را چگونه دیدید؟

امسال تیم‌های مدعی خیلی زیاد بودند. اگر همین الان جدول را نگاه کنید، می‌بینید که 11 تیم شانس صعود دارند و این نشان می‌دهد که تیم‌های مدعی خیلی بیشتر هستند نسبت به سالیان گذشته. در لیگ یک هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و تا تیم یازدهم شانس صعود دارد و همین طور احتمال سقوط. تیم‌هایی که امسال در لیگ یک حضور دارند، فکر می‌کنم برنامه ریزی خیلی خوبی انجام داده‌اند و در جدول هم که نگاه کنیم به این موضوع پی می‌بریم. این لیگ به عقیده من بهترین لیگ چند سال اخیر بوده است. بازیکنان تقریبا در تیم‌ها تقسیم شده‌اند. تیم‌های ته جدولی هم بازیکنان خوب و قابل احترامی دارند.

 

**از عملکردتان تا اینجای فصل رضایت داشتید؟

این را مسلما من نباید بگویم ولی خوب خدارا شکر می‌کنم که مجموعه‌ای داریم که چه خوب کار کرده باشم و چه بد هیچ‌وقت من را در تنگنا قرار نداده‌اند و بازیکنان در آرامش کامل کارشان را انجام می‌دهند. این که من بخواهم بگویم از خودم راضی بوده ام یا نه، می‌گویم در ورزشم هیچ وقت از خودم راضی نیستم و آدم زیاده خواهی هستم و حتی اگر بقیه هم از من راضی باشند، خودم راضی نیستم و سعی می‌منم عملکردم را روزبه روز بهتر کنم. خداراشکر توانستم در نیم‌فصل اول دو گل خاطره انگیز بزنم و این حتصل تلاش همه بچه‌ها بوده است.

 

**با توجه به این که شما تجربه خوبی دارید و در تیم‌های لیگ برتری هم توپ زده‌اید، عملکرد اقای سامره را به عنوان یک مربی جوان چگونه می‌بینید؟

علی آقا سامره یکی از افتخارات فوتبال ایران است و در تیم ملی، تیم استقلال و لیگ اسپانیا تجربیات خوبی به دست آورده است. امسال سال اول مربیگری‌اش در لیگ یک  است و زمان می‌برد تا خودش را نشان دهد. من بازیکن از علی آقا خیلی راضی هستم و شخصیتی دارد که همه بازیکنان دوستش دارند. آقای سامره هیچ وقت بازیکن را بازخواست نمی‌کند و او را زیر فشار نمی‌گذارد و این باعث می‌شود بازیکن با ارامش کارش را انجام دهد. من فکر می‌کنم علی آقا به خاطر شخصیت خوبش، در آینده حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد. آقای سامره، خطیبی، نکونام، فکری و... مربیان جوانی هستند که در لیگ یک کار می‌کنند. این نسل جوانی که وارد لیگ شدند با بازیکنان بهتر می‌توانند با این مربیان ارتباط برقرار کنند.

 

**در مورد نیم‌فصل دوم هم صحبت کنید...

کسانی که برای تیم تصمیم می‌گیرند، باید بنشینند و کارشناسی کنند که نقاط ضعف کجا بوده و آن‌ها را برطرف کنند که تیم نتایج بهتری بگیرد. امیدوارم باشگاه بتواند ضعف‌هایی که وجود داشته را حل کند و مطمئنا این برنامه را در دستور کار درند.

 

**صحبت پایانی...

ضمن تشکر از شما امیدوارم این زلزله‌ها که آرامش را از مردم گرفته و هرچند روز یک بار، تکانی می‌دهد، به خیر بگذرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز