ورود مدعی العموم به پرونده آب آشامیدنی غیر سالم در جیرفت

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۷:۲۴
کد خبر: ۶۵۱۶۴۲
ورود مدعی العموم به پرونده آب آشامیدنی غیر سالم در جیرفت
دادستان عمومی و انقلاب جیرفت پس از بازدید میدانی از روستای باغباغوئیه شهرستان جیرفت وبنا به اعلام کارشناسان مرکز بهداشت، آب شرب این روستا را غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف اعلام کرد و شخصا دستور حفر چاه جهت تامین آب آشامیدنی مردم این منطقه را صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین سلامی در حاشیه بازدید از روستای باغباغوئیه از توابع شهرستان جیرفت هشدار داد: دادستان به عنوان مدعی العموم هر کجا احساس کند که امنیت غذایی مردم در خطر است با تمام قدرت وارد می شود وبه مردم نیز این اطمینان را می دهد که با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد شد.

این مقام قضائی با بیان اینکه امنیت غذایی مردم شوخی بردار نیست،عنوان کرد:  دستگاه قضایی نسبت به امنیت غذایی افراد جامعه به ویژه در زمینه مواد غذایی و آب آشامیدنی سالم حساسیت خاصی دارد

سلامی خاطرنشان ساخت: مسئولین بایستی نسبت به تامین مواد غذایی سالم و بهداشتی در سطح جامعه دست در دست هم داده و برای رسیدن به حد اعلای سالم بودن مواد غدایی تلاش نموده ونسبت به سلامت جامعه حساس باشند.

وی گفت:پس از ارسال نمونه آب شرب روستای باغباغوئیه به مرکز بهداشت و بررسی  آن توسط  آزمایشگاه تخصصی،مشخص گردید،آب مصرفی غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف است.

این مقام قضائی بیان داشت:پس از بازدید میدانی،مقرر گردید اداره آب وفاضلاب به همراه سایر دستگاه های متولی،در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به حفر چاه و تامین آب آشامیدنی سالم  این روستا اقدام نمایند.

شایان  ذکر است در این بازدید مسئولین شبکه بهداشت ،بهداشت محیط  وآب وفاضلاب روستایی و منابع طبیعی شهرستان جیرفت ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت را همراهی نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز