مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عنوان کرد:

اسکان یک هزار و ۷۱۰ خانوار در کوهبنان

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۵:۳۲
کد خبر: ۶۵۴۰۵۲
اسکان یک هزار و ۷۱۰ خانوار در کوهبنان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان تصریح کرد: تیم‌های هلال‌احمر در ساعت‌های اولیه بعد از زلزله هجدک و کوهبنان در منطقه حاضر شدند و بیش از 2 هزار و 70 دستگاه چادر در مناطق زلزله‌زده کوهبنان و 450 دستگاه چادر در مناطق زلزله‌زده راور توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح در دیدار استاندار کرمان با دبیرکل جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات کشور، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این جمعیت در مناطق زلزله زده استان، از آغاز طرح خادم به صورت چهره‌به‌چهره در شهرستان های راور و کوهبنان در جهت آموزش خانواده‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در استان کرمان پس از زلزله هجدک راور تاکنون یک هزار و 430 پس‌لرزه صورت گرفته که بیشتر آن مربوط به هجدک بوده است.

وی با اشاره به پهناوری و حادثه خیز بودن استان کرمان، خواستار اعتبارات ویژه و تجهیزات استانی شد و گفت: 14 هزار پتو، 14هزار چادر امدادی، 12 هزار تخته موکت و انواع مواد غذایی در انبارهای هلال‌احمر استان کرمان موجود است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان افزود: پس از زلزله کرمانشاه، 150 چادر هلال‌احمر جهت جمع آوری کمک ها در استان کرمان راه‌اندازی و 7 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک های مردم استان کرمان به کرمانشاه اهدا شد و تاکنون 40 تریلر کمک‌های مردمی به کرمانشاه اعزام شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز