معاون آمار وفناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان:

۵۴درصد ابلاغ ها در رفسنجان به صورت الکترونیک انجام می شوند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۵:۳۱
کد خبر: ۶۵۵۸۰۸
۵۴درصد ابلاغ ها در رفسنجان به صورت الکترونیک انجام می شوند
معاون آمار وفناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: 54در صد اوراق قضائی در شهرستان رفسنجان به صورت الکترونیک ابلاغ می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید خالقی در حاشیه افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیکی قضائی در رفسنجان اظهار داشت:از ابتدای سال جاری 29هزار و 730فقره پرونده وارد حوزه قضائی رفسنجان شده است و در مقابل 29هزار و 452فقره پرونده مختومه شده است.

خالقی عنوان کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون 19درصد طلاق به درخواست زوج در شهرستان رفسنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

 

متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها در رفسنجان به 77روز تقلیل یافت

مستشار دادگاه تجدید نظر استان کرمان اعلام کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها از 177روز به 74روز تقلیل یافته است که منجر به کاهش اطاله دادرسی شده است.

وی با اشاره به اینکه  نرخ رسیدگی پرونده ها در حوزه قضائی رفسنجان 100درصد می باشد، گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی معاونت آمار وفناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان دادگستری شهرستان رفسنجان از حیث عملکرد وضعیت مطلوبی را در سطح استان دارد.

این مقام قضائی  عنوان کرد: با تلاش کارکنان قضائی واداری شهرستان رفسنجان میزان مختومه شدن پرونده ها از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13درصد افزایش یافته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز