مدیرکل ورزش و جوانان کرمان روز پرستار را تبریک گفت

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۴:۱۹
کد خبر: ۶۶۶۴۶۰
مدیرکل ورزش و جوانان کرمان روز پرستار را تبریک گفت
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با صدور پیامی، سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به پرستاران، این فرشتگان سپید پوش تبریک گفت. ⭕️

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

پرستاران شایسته احترام، تجلیل و ستایش از طرف مردم و مسؤلان هستند.(مقام معظم رهبری)

پنجم جمادی الاول، خجسته زاد روز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم دیده و خرابه‌های شام است، روزی که به مناسبت ولادت یگانه پرستار خامس آل عبا و فرزندان آخرین برگزیده خدا به نام روز پرستار نامگذاری شده و به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در نظام جمهوری اسلامی برای قدر دانستن و ارج نهادن به مقام والای پرستاران است.

پرستاران فرشتگان سپید قامتی هستند که با مهربانی و لطف در سخت ترین لحظات بیماری و درد، التیام بخش تن های رنجورند و مایه ی آرامش و آسایش بیماران، تا آنکه دوباره گوهر سلامتی را بازستانند و شکرگزار خدای رحمان گردند.

همت بی منت و تلاش ستودنی این عزیزان در یاری رسانی به خلق و تحقق وعده ی ارزشمند دولت مردان تدبیر و امید در اجرای طرح ارزشمند تحول نظام سلامت کشور، تلاشی عظیم و ماندگار است که بی شک مورد رضایت حضرت حق و عموم مردم غیورپرور ایران اسلامی است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ورزش و جوانان استان، سالروز ولادت پرستار ستاره های درخشان ایمان و عفت، حضرت زینب (س) را به یکایک پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان و به همه آنانی که از پس ابر حیا و عفت، باران عاطفه می بارند و با نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری می کنند، تبریک عرض می نمایم و از درگاه ایزد سبحان برای این فرشتگان زمینی توفیقات روزافزون را خواستارم.

 

محمدتقی امیری خراسانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

 

نظر شما