مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد:

رشد ۲.۵ برابری مقام آوری بانوان کرمانی

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۲:۱۹
کد خبر: ۶۶۶۶۶۵
رشد ۲.۵ برابری مقام آوری بانوان کرمانی
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بانوان دیار کریمان در زمینه کسب مقام‌های داخلی، ملی، بین المللی رسمی، آسیایی و جهانی نسبت به سال 95، 2.5 برابر رشد داشته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدتقی امیری خراسانی در مراسم جشنواره فراغت بانوان با ورزش که به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و دهه مبارک فجر با حضور محمدیان، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در سالن شهید تجلی کرمان افتخارات کرمان را مدیون زهرا نعمتی و سمیه عباسپور، دو بانوی مدال آور دیار کریمان دانست و اظهار داشت: البته در بحث آقایان هم قهرمانانی چون پیمان نصیری و ... دیگران داریم اما در بحث بانوان خوش درخشیده ایم.

وی افزود: در حوزه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با برنامه ریزی های خوبی که در سال 96 انجام شده، اتفاقات خوبی رخ داده است.

امیری خراسانی تصریح کرد: در بحث مقام های داخلی، ملی، بین المللی رسمی، آسیایی و جهانی نسب به سال 95، 2.5 برابر رشد داشتیم که این به همت همکارانمان در هیئت های ورزشی و حوزه ی ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان رخ داده است.

وی با بیان اینکه ورزش استان و ورزش کشور در آستانه بازی های آسیایی، پارآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی است، ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولان و دعای خیر مردم شاهد موفقیت های روزافزونی در این رقابت ها باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز