سردار قاسم سلیمانی:

از وفا، ایمان، اعتقاد و اصول این ملت متحیریم /ایران با کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست/پیشرفت کشور حاصل شعار نه شرقی نه غربی است

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۳:۵۹:۴۰
کد خبر: ۶۷۵۷۵۱
از وفا، ایمان، اعتقاد و اصول این ملت متحیریم /ایران با کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست/پیشرفت کشور حاصل شعار نه شرقی نه غربی است
فرمانده سپاه قدس گفت: همه ما از جنس این ملت هستیم اما از وفا، ایمان، اعتقاد و اصول این ملت متحیریم و همواره می مانیم که چگونه حق این ملت را ادا کنیم، این ملت ناجی این انقلاب و نظام بوده اند که اولین آنها پیروزی انقلاب بود و این اولین امتحان ملت بود پس از انقلاب نیز ملت با حضور میلیونی خود نظام را تثبیت کرد، همچنین پس از انقلاب این ملت فتنه‌ها مخصوصا فتنه های اول انقلاب را خنثی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار قاسم سلیمانی در جمع راه‌پیمایان 22 بهمن مردم کرمان اظهار داشت: ملت ایران با هوشمندی همه فتنه ها، از جمله فتنه ۸۸ و همین فتنه اخیر را که دشمن با سوء استفاده از برخی نارضایتی ها بوجود آورده بود،بصورت خودجوش خنثی کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) هرگز مطرح نکرد که چون دشمن قوی است ما نمی‌توانیم، این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب هم دائما مطرح می‌کند که این جمله "ما نمی‌توانیم" را بکُشید.

سردار سلیمانی ادامه داد: امام با هیچ باطلی سازش نکرد،این خیلی برای مدیریت امروز مهم است.برخی امروز خرده می‌گیرند و خود را پیرو امام می‌نامند اما جور دیگری عمل می‌کنند.امام هر باطلی را از ریشه نابود کرد.

وی اضافه کرد: چرا به سخنان قاطع و مواضع رهبرانقلاب خرده میگیرید؟امام را ندیدید؟سخنان امام در مقابل ضدانقلاب و دشمنان را نشنیدید؟

فرمانده سپاه قدس گفت: امام خط شکن بود اول خود حرکت کرد بعد مردم را فراخواند،دلیل موفقیت ما در جنگ نیز برگرفته از همین فرهنگ بود،فرماندهان در جنگ جلودار بودند.

وی افزود: امروز هم اگر وزیری در ساختمان بلندمرتبه وزارتخانه خود بنشیند و از طبقه یازدهم دستور صادر کند تا این دستور به طبقه پائین ساختمان برسد و جاری و ساری در جامعه شود، نفس مردم گرفته می‌شود و لذا اگر وزیری جلو افتاد و با مردم بود دستور او هم نتیجه خواهد داد. اگر مسئولی یک شب در منطقه فقیر‌نشین خوابید و درد فقرا را فهمید، اگر نتوانست مشکلی را حل کند حداقل مرهمی بر درد مردم است.

سردارسلیمانی اضافه کرد: امروز باید از اسلام زدایی از جامعه خوف داشته باشیم،اگر این کشور ضعیف شد همه اقشار آسیب خواهند دید.رکن قدرت نظام، اسلام است اگر پایه های اسلام ضعیف شد دشمن میتواند به ما ضربه بزند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات برخی افراد از عملیات روانی دشمن میترسند و تلقین ترس به جامعه میکنند، این غلط است چون در واقع دشمن از ما میترسد.هرکس در مسیر ترساندن مردم از دشمن حرکت میکند خیانت کار است.

سردار سلیمانی اظهار داشت: مقابله با بیگانگان به این ملت عزت بخشیده است،امام فرمود دشمن اصلی آمریکاست،اگر کسی دشمن واقعی را نشناسد این خطای استراتژیکی است.

وی ادامه داد: برخی که دنبال ارتباط با آمریکا هستند از کشورهای هم پیمان آمریکا عبرت بگیرید، ببینید چه وضعیتی دارند،تحریم هم نیستند اما امروز به فلاکت افتاده اند،اینها که هم پیمان آمریکا هستند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: برخی برداشت غلطی کردند و میگویند همانگونه که امام خمینی جام زهر را نوشید امروز هم رهبرانقلاب جام زهر را بنوشد و ارتباط برقرار شود،این چه غلط بزرگی است این چه سفسطه ای است. اینکار جان اسلام و ایران را میگیرد.شرایط امروز با زمان جنگ قابل مقایسه نیست.

وی افزود: این حوادث کوچکی که اخیرا در ایران اتفاق افتاد برای شما ملت ناچیز بود اما ملت های مقاومت را در منطقه نگران کرده بود و از ما سوال می‌کردند.چون آنها به ایران امید دارند.

سردار سلیمانی گفت: ایران در جان های مردم منطقه جاگرفته است، شما دیدید یک سازمان کوچکی که نترسیدن را از ملت ایران یاد گرفت،بنام حزب الله چه سیلی به رژیم صهیونیستی زد و او را سرجای خود نشاند.

وی ادامه داد: امروز رمز موفقیت ما در دو چیز است یکی پیروی مطلق از امام خامنه ای عزیز و این فقیه عالیقدر،من متاسفم که برخی که خود را پیرو خط امام میدانند و به جای نامه سرگشاده نوشتن به دشمن به ولی فقیه ایستاده در برابر دشمن نامه می‌نویسند.این درست است؟

سردار سلیمانی اضافه کرد: امروز برخی در گوشه نشسته اند و کز کرده اند و در برابر انقلابی که امام تاسیس کرد، پز اپوزیسیون را می‌دهند این غلط است. البته خیلی‌ها مثل کف روی آب بودند و رفتند.

وی اظهار داشت: روزی کسی با تز انقلابی به صورت شهید همت در سپاه تهران سیلی زد، امروز همان آدم مزدور آمریکاست و در آمریکا برای او جاسوسی می‌کند.

 

photo_2018-02-11_10-58-34

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز