کلنگ احداث مدرسه ۳ کلاسه خیرساز روستای پاتلی شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۹:۰۷
کد خبر: ۶۷۶۲۵۷
کلنگ احداث مدرسه ۳ کلاسه خیرساز روستای پاتلی شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد
طی مراسمی با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای پاتلی بنام شادروان اسماعیل انگزی از توابع شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از مدارس فاقد استحکام لازم است و نیازمند احداث مدرسه برای این منطقه بودیم لذا با پیگیری های انجام شده توانستیم در ایام دهه مبارک فجر کلنگ این مدرسه با حضور خیر مدرسه ساز و مسئولان شهرستان عنبرآباد با زیربنای 200متر مربع و اعتباری بالغ بر2500میلیون ریال زده شود.

مهران سنجری‌نیا گفت: مدرسه‌سازی در واقع، مشارکت در سرمایه‌های فکری و فرهنگی جامعه است و تلاش برای گسترش فضاهای آموزشی مطلوب و استاندارد زمینه رشد و شکوفایی هر چه بهتر دانش‌آموزان این منطقه را فراهم می‌کند این مدرسه خیرساز سه کلاسه با تمامی امکانات و تجهیزات  لازم برای دانش‌آموزان احداث می شود.

وی بیان داشت : مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان برای این که تا بتوانیم شرایط مناسبی برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم نماییم نیازمند همکاری و مشارکت خیران برای احداث مدرسه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: شهرستان عنبرآباد آمادگی لازم برای جذب خیران مدرسه ساز را دارا می باشد و خوشبختانه تا کنون اقدامات بسیار خوبی توسط خیران مدرسه ساز صورت گرفته است و به زودی کلنگ مدرسه خیرساز  دیگر در روستای محمود آباد این شهرستان زده می‌شود.

وی افزود: با توجه به تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی بعد از 24 سال از استقرار آموزش و پرورش در عنبرآباد می توان گفت که انقلابی در حوزه مدرسه سازی در این شهرستان با همراهی و مساعدت خیرین مدرسه ساز صورت پذیرفته است.

سنجری‌نیا بیان داشت : مدرسه سازی در واقع، مشارکت در سرمایه‌های فکری و فرهنگی جامعه می باشد و تلاش برای گسترش فضاهای آموزشی مطلوب و استاندارد زمینه رشد و شکوفایی هر چه بهتر دانش آموزان  این منطقه را فراهم می کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد، گفت : امیدواریم بتوانیم گام‌های بلندی در حوزه پیشرفت و توسعه وهمچنین زیرساخت های مناسب آموزش و پرورش برداشته شود و شاهد شکوفایی در این زمینه باشیم.

سنجری نیا عنوان کرد: مدرسه سازی در شهرستان عنبرآباد به یک فرهنگ تبدیل شده است و امیدواریم ضریب مشارکت مردم در مدرسه سازی همچنان افزایش یابد و هر فردی که به آموزش و پرورش و  احداث مدرسه کمک کند، خدمتی ماندگار و ارزشمند انجام می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز