مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

مرور زندگی شهید "لنگری زاده" به جامعه ورزش و جوان درس اخلاق می‌دهد/برگزاری مسابقات پهلوانی و زورخانه ای، گرامیداشت یاد و خاطره شهید "لنگری زاده"

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۹:۳۰
کد خبر: ۶۷۶۲۷۵
مرور زندگی شهید لنگری زاده به جامعه ورزش و جوان درس اخلاق می‌دهد/برگزاری مسابقات پهلوانی و زورخانه ای، گرامیداشت یاد و خاطره شهید لنگری زاده
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در این دوران اخیر، با توجه به فضایی که وجود دارد، یک ورزشکار جوان به درجه ی شهادت نائل می آید و این در درجه ی اول درس اخلاق را به جامعه ورزش و جوان می دهد که اخلاقیات و معرفت مهم تر از مسائل دنیوی و روزمره هست و باید دید بلند داشت و برای این مردم و این نظام خدمتگراز بود تا آینده ای روشن را برای نسل های بعد به جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی در  دیدار با خانواده شهید لنگری زاده به بیان ویژگی های این شهید والامقام پرداخت و اظهار داشت: وی شهید ورزشکاری بود که آموزه های واقعی و درس اخلاق و معرفت را که از گود زورخانه کسب کرده بود در میدان مبارزه حق علیه باطل به نحو احسنت پیاده کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: در درجه ی اول این کار هم برای این شهید والامقام و هم برای خانواده اش، جای بسی تبریک دارد و امروز اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز به خود می بالد که هم یک شهید ورزشکار و هم شهید جوان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: با دعای خیر خانواده این شهید والامقام و شفاعت شهید شاهد رونق و برکت ورزش و امور جوانان استان کرمان باشیم.

امیری خراسانی دربخش دیگری از سخنانش از برگزاری مسابقات پهلوانی و زورخانه ای، گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید "لنگری زاده" هر ساله همزمان با سالگرد شهادت وی خبر داد و یادآور شد: تقاضایی که از هیئت پهلوانی و زورخانه ای کردیم این بود، هر ساله همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگ، مسابقات پهلوانی و زورخانه ای داشته باشیم و چه بهتر است که این برنامه بین المللی باشد. پس از همین اکنون باید این برنامه ریزی ها صورت گیرد.

✅امیری خراسانی تصریح کرد: به فکر تنظیم یک برنامهخوب هم برای نسل آینده هستیم تا نام این شهید والامقام را همواره جاودانه نگه داریم.

 

نظر شما