بازدید رئیس شورای شهر و شهردار کرمان از شرکت فن سازان

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۹:۱۸
کد خبر: ۶۷۸۵۸۲
بازدید رئیس شورای شهر و شهردار کرمان از شرکت فن سازان
رئیس شورای شهر و شهردار کرمان از شرکت تولید تجهیزات اداری و کلاسی" فن سازان" استان بازدید و با اعضای هیئت مدیره شرکت گفتگو کردند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رئیس شورای شهر کرمان در این بازدید، گفت: استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش در حوزه شهری در اولویت شورای شهر و شهرداری قرار دارد.

محمد فرشاد گفت: فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی و مصرف کالای داخلی را باید از کودکی آموخت که آموزش و پرورش بهترین مکان برای تحقق این امر است.

شهردار کرمان نیز با اشاره به اشتغال زایی در کشور برای نسل جوان، افزود: در حوزه اشتغال زایی در کشور هر کس به هر طریقی قدمی بردار باید مورد تقدیر و تشکر قرار گیرد.

مهران عالم زاده تاکید کرد: تفاهم بین حوزه خدمات شهری شهرداری کرمان و ظرفیت های شرکت فن سازان آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت تا بخشی از نیازهای حوزه شهری از طریق تجهیزات این شرکت مرتفع گردد.

حسین میرزایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان شرکت فن سازان را یکی از افتخارات آموزش و پرورش استان در کشور عنوان کرد و گفت: در این شرکت بالغ  بر ۸۰ نفر به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند و بسیاری از تجهیرات مدارس و لوازم اداری آموزش و پرورش استان را تامین می کنند.

میرزایی حمایت، شناخت و معرفی مجموعه های تولیدی و صنعتی و کارگاه های کارآفرینی در دستگاه عظیم آموزش و پرورش را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی باید به آموزش و پرورش کمک کنند تا راه رسیدن به اهداف  متعالی تعلیم و تربیت هموارتر شود.

وی شرکت فن سازان را تنها شرکت تولید کننده تجهیزات آموزشی در جنوب شرق کشور عنوان کرد و گفت: جریان اقتصاد مقاومتی برای جاری شدن در جامعه نیازمند تحقق بستر‌های فرهنگی مناسب است که راه آن از آموزش و پرورش می گذرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: آموزش افراد نوعی سرمایه گذاری ملی است و هر کشوری که در این راه تلاش بیشتری نماید بدون شک از رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی بیشتری در آینده برخوردار خواهد شد، سرمایه انسانی که در نتیجه آموزش در آموزش و پرورش حاصل می شود از مهم ترین عوامل رشد و توسعه اقتصادی است.

برپایه این گزارش محمد فرشاد رئیس شورای شهر، مهران عالم زاده شهردار، حسین میرزایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش،  امیدسلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان حوزه ستادی آموزش و پرورش از شرکت تولید تجهیزات اداری و آموزشی مدارس " فن سازان " بازدید و با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت گفتگوکردند‌.

 

نظر شما