کمک ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی خیر اناری به مدارس شهرستان انار

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۹:۲۵
کد خبر: ۶۷۸۵۸۳
کمک ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی خیر اناری به مدارس شهرستان انار
رضا عبدلی خیر اناری طی یک عمل خداپسندانه مبلغ 2 میلیارد و 550 میلیون ریال به مدارس شهرستان انار کمک مالی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار در حاشیه مراسم تجلیل از این خیر گفت: رضا عبدلی یکی از خیران بنام این شهرستان است که با تشویق خانواده و با توجه به میل باطنی در این خصوص، به تک تک مدارس به صلاح دید خود سر زده و با توجه به فضای فیزیکی و کمبودهای تجهیزات آموزشی و سیستم گرمایشی و سرمایشی مبالغی را به این امر اختصاص داده است.

حسین ناجی در ادامه افزود: بسیاری از اهداف آموزشی مدارس، با وجود نیات خداپسندانه خیران محقق شده است.

وی گفت: خیران در واقع در این دنیا با انفاق مال و سرمایه خود به عمل صالح و نیکویی می پردازند و برای آخرتشان پس انداز و سرمایه گذاری می کنند چرا که در روز محشر سرمایه های دنیوی ارزشی نخواهد داشت و انسان ها با اعمال خود ارزیابی می شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار با اشاره به این که اموالی که از طرف خیران انفاق می شود قبل از رسیدن به دست نیازمند به دست خدا می رسد، یادآور شد: خداوند در موضوع انفاق و بخشش اموال طرف معامله با نیکوکاران و خیران است و بنا بر برخی روایات دست خیر را به هنگام انفاق و بخشیدن ببوسید چرا که آن دست متبرک شده با دست خداست.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار با تشکر از تلاش های این خیر گفت: امروز شاهدیم که این خیر با اهدای کمک های مادی خود، آموزش و پرورش شهرستان را در تامین و تجهیز فضاهای آموزشی مورد نیاز یاری رسانده و در این مسیر هیچ گونه توقعی از مسئولان ندارد.

ناجی در ادامه بیان داشت: سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" مزین شده، لازم است تا آحاد مردم، به ویژه خیران نیک اندیش و مومن در امر مهم تعمیر و تجهیز مدارس مشارکت داشته و این نهاد مهم و تاثیر گذار را در دستیابی به اهداف والای آموزشی و پرورشی یاری رسانند.

در ادامه رضا عبدلی گفت: تمام هدف من از انجام این کار رضایت و خشنودی خدا بوده و از خانواده ام تشکر می کنم که من را تشویق به انجام کارهای خیر کردند.

وی در پایان اظهار داشت: تمام هستی و دارایی خودم را بعد از لطف و عنایت خداوند مدیون دعای خیر پدر و مادرم به خصوص مادر عزیز و گرامی ام می دانم و از خداوند توفیق ادامه این عمل خداپسندانه را طلب می کنم.

 

نظر شما