مهدی سیاوشی، رئیس کمیسیون گردشگری استان کرمان:

درآمد صنایع‌دستی زمینه ساز ایجاد اشتغال، کسب درآمد و ارزآوری خواهد شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۰:۲۸
کد خبر: ۶۷۸۸۳۳
درآمد صنایع‌دستی زمینه ساز ایجاد اشتغال، کسب درآمد و ارزآوری خواهد شد
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: درآمد صنایع‌دستی می‌تواند جایگزین درآمدهای نفتی و زمینه ساز ایجاد اشتغال، کسب درآمد و ارزآوری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "مهدی سیاوشی" در آیین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر کرمان، افزود: در شرایط کنونی کشور صنعت گردشگری تنها صنعتی است که می‌تواند درآمدزایی بالا و اشتغال پایدار را در کوتاهترین زمان به ارمغان آورد .

وی با اشاره به اینکه استان کرمان جایگاه ویژه ای در زمینه برخورداری از ظرفیت های گردشگری در سطح کشور دارد، بیان کرد: در سالهای گذشته استان پهناور کرمان با داشتن چندین اثر ثبت جهانی نقش موثری در توسعه گردشگری کشور داشته است.

سیاوشی با بیان اینکه ناشناخته ماندن جاذبه های گردشگری استان کرمان موجب شده تا این استان به جایگاه واقعی خود در زمینه جذب توریست نرسد، افزود: بدون شک برگزاری این چنین نمایشگاههایی کمک بزرگی به معرفی هر چه بیشتر آثار تاریخی و طبیعی استان خواهد کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به اینکه باید شرایطی فراهم شود که دانش آموزان و دانشجویان از این گونه نمایشگاه‌ها دیدن کنند، بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از دانشجویان  استان غیر بومی هستند، بنابراین بازدید از  نمایشگاه‌های گردشگری  زمینه آشنایی آن‌ها را با ظرفیت‌های این استان فراهم می‌سازد.

وی به استفاده از شبکه های مجازی در معرفی و شناساندن جاذبه های گردشگری استان کرمان تاکید کردو افزود: سرعت انتقال اطلاعات در شبکه های اجتماعی با هیچ رسانه‌ای قابل قیاس نیست و مدیریت این شبکه‌ها و انجام تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی مهمترین اقدامی است که در دستورکار این کمیسیون قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز