مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان:

فن آوری و تبلیغات حلقه مفقوده صنعت گردشگری استان کرمان است

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۱:۲۴
کد خبر: ۶۷۸۸۳۵
فن آوری و تبلیغات حلقه مفقوده صنعت گردشگری استان کرمان است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در حال حاضر فن آوری های نوین و تبلیغات حلقه مفقوده صنعت گردشگری استان کرمان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "محمود وفایی" در آیین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر کرمان تاکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی موجب معرفی پتاسیلهای بی بدیل گردشگری استان می شود و ظرفیت همبستگی بین تمامی عناصر صنعت گردشگری را نشان می دهد.

وی اظهار کرد: امروزه باید فعالیت های حوزه گردشگری با تکنولوژی روز پیوند بخورد، زیرا استفاده از ابزار و فن آوریهای جدید منجر به ارائه خدمات متنوع تر با هزینه کمتر می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: امروز استفاده مناسب از موبایل، اینترنت، فضای مجازی و سایت های اطلاع رسانی، ظرفیت های گردشگری را معرفی و هزینه کمتری به گردشگری تحمیل می کند و موجب فراهم شدن امنیت و ثبات نیز می شود.

وفایی با بیان اینکه اگر بخواهیم در گردشگری نوین موفق شویم باید از شیوه های گردشگری سنتی عبور کرده و از امکانات و فناوری های جدید استفاده کنیم، افزود: استفاده از تکنولوژی و فناوری های نوین، فرصت شفافیت در حوزه گردشگری را فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد:استان کرمان با داشتن ظرفیت های بالقوه و بالفعل بیشمار در مسیری قرار گرفته که می تواند به یکی از چهار مقصد اصلی گردشگری کشور تبدیل شود.

وفایی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در بحث زیر ساخت های گردشگری استان کرمان، افزود: امسال با همکاری بخش خصوصی و تبلیغات مناسب، موفق شدیم معرفی جاذبه های گردشگری استان را نسبت به سالهای قبل بهتر انجام دهیم.

وی تصریح کرد: تا سه سال آینده هیچ مشکلی در بخش زیرساخت های گردشگری نخواهیم داشت و تمام نیاز های مجموعه ها و تاسیساتی که به گردشگران خدمات می دهند، مرتفع خواهد شد.

وفایی تاکید کرد: امروز تبلیغات و بازاریابی یکی از اصلی ترین نیازهای گردشگری استان است و معرفی هرچه بیشتر، منظم تر و بهتر جاذبه های گردشگری باید بهتر انجام شود.

نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر استان کرمان از 24 تا 28 بهمن و ازساعت 10 صبح الی 21 در محل بازار موبایل ایران واقع در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، شهر کرمان میزبان علاقمندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز