مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان:

۱۰ هزار و ۴۶۹ پرونده در گزینش آموزش و پرورش استان بررسی شده است

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۹:۳۴
کد خبر: ۶۸۰۵۳۰
۱۰ هزار و ۴۶۹ پرونده در گزینش آموزش و پرورش استان بررسی شده است
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: از دی ماه سال ۹۵ تاکنون ۱۰ هزارو ۴۶۹ پرونده گزینش متقاضیان ورود به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در این هسته بررسی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی شاهمرادی در گردهمایی مسئولین گزینش شهرستان ها و مناطق استان، افزود: از مجموع 10هزارو 496پرونده، ۶۲۶۵ پرونده جدیدالورود به آموزش و پرورش بودند که ۱۶۳۲ پرونده شامل برادران و ۴۶۳۳ پرونده شامل خواهران است.

وی گفت: در این هسته ۶۰۷۳ مصاحبه و ۲۰۸۲۱ تحقیق میدانی صورت گرفته است.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان به برگزاری دوره های تخصصی برای گزینش گران شهرستان ها و مناطق استان اشاره کرد و گفت: توجه به بحث آموزش یکی از تاکیدات امام راحل و رهبری است و در همین راستا علاوه بر آموزش نیروهای داوطلب، آموزش مجموعه گزینشگران که منجر به انتخاب اصلح می شوند نیز مد نظر قرار گرفته می شود.

وی دقت، سرعت، آموزش و صرفه جویی را از رویکردهای هسته گزینش آموزش و پرورش استان عنوان کرد و افزود: روان سازی و شفاف سازی در امور اولویت اصلی کار گزینشگران است.

شاهمرادی گزینش گران را سربازان خط مقدم گزینش خواند و گفت: زیربنای کارهای گزینشی توسط گزینشگران شهرستان ها و مناطق استان و حوزه ستادی انجام می شود و باید قدرداران زحمات آنان بود.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان با مهم دانستن نوع وظایف و رسالت خطیر گزینش گران انجام وظیفه در این جایگاه حساس را از هر حیث با اهمیت دانست و افزود: گزینش گران باید در جهت تحقق اهداف ارزشمند و اندیشه های امام راحل (ره) در انتخاب افراد برتر بیش از گذشته کوشا بوده و با الهام از منویات مقام معظم رهبری در پاسداری از سلامت نظام اداری نقش ممتاز خود را به نحو مطلوب ایفا کنند.

شاهمرادی گزینش نیروی انسانی برای امر مقدس تعلیم و تربیت را جزو مسائل ضروری و شایسته دانست و افزود: نگاه به گزینش نیروی انسانی در آموزش و پرورش نگاهی ضروری و شایسته است.

وی نقش گزینش گران و شرایط خاص آنان برای تصدی این وظیفه مهم را حساس دانست و گفت: در اعلام نظرها باید گزینش گران دقت نظر کافی داشته باشند و از ابراز و اعمال سلایق فردی اجتناب ورزند.

برپایه این گزارش گردهمایی گزینش گران شهرستان ها و مناطق استان با حضور محمد محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان، علی شاهمرادی مدیر هسته گزینش استان و سایر کارشناسان حوزه ستادی در محل سالن کنفرانس هتل آسمان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز