پاره شدن تارهای سارق عنکبوتی/دستگیری سارق آپارتمان ها با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۶:۰۱
کد خبر: ۶۸۱۱۱۶
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک متهم به جرم سرقت از منازل آپارتمانی و کشف 30 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار رضا بنی اسدی فر با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع موارد متعددی از سرقت منزل و به خصوص آپارتمان ها در سطح شهر کرمان ماموران پلیس آگاهی با تمام توان وارد عمل شدند.

 وی افزود:در پی تلاش شبانه روزی کارآگاهان و بهره گیری از ظرفیت های اطلاعاتی سرنخ هایی به دست آمد که در نهایت با هوشمندی ماموران به شناسائی و دستگیری عامل این سرقت ها انجامید.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: این سارق با شگرد خاص خود از بالکن و ورودی های بدون حفاظ، وارد منازل آپارتمانی شده و اقدام به سرقت اشیا قیمتی مانند طلا و جواهرات،سکه و دیگر لوازم ارزشمند می نمود.

وی تصریح کرد: بر اساس تحقیقات پلیس این سارق دارای دو فقره سابقه سرقت در سایر استان ها بوده و تا کنون به 30 فقره سرقت اعتراف کرده است.

سردار بنی اسدی فر، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق مقادیر زیادی طلا و جواهرات،سکه و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و دیگر لوازم ارزشمند کشف شد.

وی بیان کرد: از دیگر جرائم این متهم سوء استفاده از نام و لباس مامور برای رسیدن به اهداف مجرمانه خود بوده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت های احتمالی مرتبط با پرونده ها و شکایات موجود در پلیس آگاهی، ادامه دارد از شهروندان خواست: از نگهداری طلاجات و اشیاء قیمتی در منزل خودداری کرده و اینگونه اموال را در صندوق امانات بانک نگهداری نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز