۴ رستوران بزرگ در کرمان پلمب شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۱:۵۹
کد خبر: ۶۸۱۸۲۴
۴ رستوران بزرگ در کرمان پلمب شد
بازپرس شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت:در بازدید های شامگاه گذشته 4واحد صنفی اعم از رستوران ومرکز تهیه غذای آماده( فست فود) بزرگ در سطح شهر کرمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی و جلوگیری از امحای عدله به صورت موقت پلمب گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا میرزاپور در حاشیه بازدید هیات عالی امنیت غذایی از اغذیه فروشی های شهر کرمان اظهار داشت: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت نکات بهداشتی که می تواند منجر به تهدید بهداشت عمومی باشد،بلافاصله بازدید از چندین واحد صنفی در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

قاضی میرزاپور، نماینده دادستان کرمان در هیات عالی امنیت غذایی  اظهار داشت:خوشبختانه در مجموع وضعیت اکثر رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی در شهرکرمان مطلوب است.

وی خاطرنشان ساخت: دستگاه قضائی به همراه ضابطین این اطمینان خاطر را به شهروندان گرامی می دهد که با اندک متخلفان قبل از اینکه بتوانند بهداشت عمومی جامعه را به خطر بیاندازند با قاطعیت برخورد نمایید.

میرزاپور بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت غذایی جامعه طی چندین دوره از واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی به همراه ضابطین دادگستری از جلمه کارشناسان اداره بهداشت،دامپزشکی،استاندارد،نیروی انتظامی و...بازدید بعمل آمده است.

سامانه 190 وزارت بهداشت آماده دریافت شکایت‌ مردمی از تخلفات مراکز عرضه مواد غذایی می باشد

وی اعلام کرد:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی می توانند مراتب را با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب گزارش نمایند و سامانه 190 وزارت بهداشت نیز  به طور شبانه روزی و در تمام ایام هفته، آماده دریافت شکایت‌ درباره ی تخلفات مراکز عرضه مواد غذایی می باشد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه