دوره آموزشی و عملی فناوری نانو در استان کرمان برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳:۲۵
کد خبر: ۶۸۳۱۲۴
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی و عملی فناوری نانو با عنوان " تور آموزش نانو " در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیدرضا دعاگویی با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح فعال سازی آزمایشگاه های دانش آموزی نانو و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با فناوری نانو دوره آموزشی و عملی فناوری نانو با عنوان " تور آموزش نانو " در استان کرمان برگزار شد.

وی گفت: در این دوره با حضور 4 نفر از کارشناسان باشگاه نانو و با هماهنگی مرکز پژوهش های علمی و آموزشی در قالب کارگاه های دو روزه و در آزمایشگاه های نانو شهرستان های سیرجان، جیرفت و کرمان اجرا شد.

دعاگویی خاطرنشان کرد: بیش از 1500 دانش آموز از تجهیزات آزمایشگاه های نانو بازدید کردند و کار با دستگاه ها را در این دوره آموزش دیده اند.

 معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: در این برنامه، شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با فناوری نانو، با محصولات نانویی ساخت ایران نیز آشنا شدند و برنامه های باشگاه نانو شامل المپیاد و جشنواره دانش آموزی نانو و طرح های دانش آموزی برگزیده معرفی شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز