قبری که دپوی بیش از ۳۴۵ کیلو گرم مواد افیونی بود

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۹:۳۷
کد خبر: ۶۸۴۳۱۶
قبری که دپوی بیش از ۳۴۵ کیلو گرم مواد افیونی بود
فرمانده انتظامی شهرستان"نرماشیر" با اشاره به کشف 345 کیلوگرم تریاک دپو شده داخل یک قبر گفت: مواد مخدر عناصر ویران کننده ای هستند که گاهی در گورستان ها نگهداری شده و خیلی زود قربانیان خود را به آغوش گورستان می سپارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"حسین یوسف آبادی" دراین خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور به استان های مرکزی مطلع شدند.

وی افزود: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت و ماموران با تمام توان، عملیات شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان را به اجرا گذاشتند.

سرهنگ یوسف آبادی با اشاره به اجرای ایستگاه بازرسی و پایش محسوس و نامحسوس بیان داشت: بر اساس کار اطلاعاتی انجام شده قاچاقچیان پس از اینکه عرصه را بر خود تنگ دیدند مواد مخدر را در بهشت زهرای یک منطقه روستایی دپو کردند.

یوسف آبادی تصریح کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی از محل دپو نیز اطلاع یافته و در ادامه با خاک برداری از یک قبر344 کیلوگرم تریاک و  نیم کیلو شیشه کشف شد.

وی با اشاره به موفقیت پلیس در شناسایی قاچاقچیان و تلاش گسترده جهت دستگیری آنان یادآور شد: توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موجب شده تا همواره ضربات سنگینی به سوداگران مرگ وارد شود.

فرمانده انتظامی نرماشیر در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است بدانیم گاهی مواد مخدر در گورستان ها شکل می گیرند و گاهی در گورستان‌ها نگهداری شده و خیلی زود قربانیان خود را به آغوش گورستان می سپارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز