فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان:

خواب خوش سودجویان در حوزه میراث فرهنگی پریشان می شود

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۸:۲۴
کد خبر: ۶۸۴۸۶۴
خواب خوش سودجویان در حوزه میراث فرهنگی پریشان می شود
فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه خواب خوش سودجویان در حوزه میراث فرهنگی پریشان می شود، گفت: از این پس تمامی محوطه ها و اماکن تاریخی و باستانی استان کرمان برای سودجویان و حفاران غیرمجاز ناایمن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ نورعلی چوگانی با اشاره به اینکه حفاظت از مواریث فرهنگی تنها بر عهده یک نهاد و یا ارگان خاص نیست، افزود: در این راستا باید همه دستگاههای مرتبط با هم همکاری داشته باشند تا بتوان خواب خوش سودجویان درحوزه میراث فرهنگی را پریشان کرد.

وی با بیان اینکه امنیت، شاه کلید توسعه صنعت گردشگری است، اظهار داشت: اگر در کشوری زیرساختهای گردشگری فراهم باشد اما در حوزه امنیت مشکلاتی وجود داشته باشد، بدون شک گردشگری آن کشور توفیقی نخواهد یافت.

سرهنگ چوگانی با اشاره به اینکه متاسفانه پلیس یگان حفاظت میراث فرهنگی، ناشناخته و گمنام است، بیان کرد: برای تغییر نگرش و جلب مشارکت های مردمی باید راه اندازی شبکه های اجتماعی و محلی در الویت کارها قرار گیرد و نگاه مردم را نسبت به میراث فرهنگی و لزوم حفظ این اثار روشنتر ساخت.

فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: برای فرهنگ سازی در بین مردم باید سرمایه گذاری کرد و این قبیل سرمایه گذاریها در دراز مدت تاثیر خواهند داشت.

سرهنگ چوگانی به لزوم آموزش پرسنل یگان حفاظت میراث فرهنگی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید نیروهای یگان حفاظت به زبان های مختلف جهان تسلط کامل داشته باشند تا بتوانند بهتر خدمات ارائه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز