استقبال بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز از فیلم های جشنواره رشد در استان کرمان

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۳:۰۷
کد خبر: ۶۸۹۷۸۱
استقبال بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز از فیلم های جشنواره رشد در استان کرمان
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هفته مروری بر آثار منتخب جشنواره بین المللی فیلم رشد با استقبال بی نظیر مخاطبان و دانش آموزان کرمانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیدرضا دعاگویی با اشاره به لزوم ورود رسانه های دیجیتال به مدارس، افزود: استفاده از رسانه های غیرمکتوبی مانند فیلم و ویدیو که تاییدیه محتوایی را دارند، بهترین روش برای انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی به دانش آموزان است.

دعاگویی با اشاره به بازدید بالغ بر 150 هزار دانش آموز استان کرمان از فیلم های این جشنواره، خاطر نشان کرد: جشنواره فیلم رشد از نظر تعداد مخاطب بی نظیر است و با تلاش همه همکاران در جای جای استان توانستیم رکورد بی نظیری را در جذب مخاطب تجربه کنیم و شاهد حضور دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان در جلسات نمایش، نقد و بررسی فیلم های آموزشی و تربیتی باشیم.

رئیس کمیته اجرایی هفته مروری بر آثار منتخب جشنواره فیلم رشد با تاکید بر استفاده از فرصت نقد و بررسی محتوایی فیلم ها بر ضرورت افزایش سطح سواد رسانه ای دانش آموزان به ویژه در زمینه رسانه های غیر مکتوب و دیجیتال، تصریح کرد: باید تلاش کنیم در زمینه ارتباط با تکنولوژی جلوتر از دانش آموزان حرکت کنیم و مدارس خود را به زمینه های مختلف یادگیری مجهز نماییم.

شایان ذکر است که دو اثر از استان کرمان در بخش آثار برگزیده جشنواره به نمایش درآمده اند که یکی از این آثار رتبه سوم بخش انیمیشن دانش آموزی را کسب کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز