مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان عنوان کرد:

۱۷۰ واحد بوم گردی آماده پذیرایی از مهمان نوروزی

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۶:۲۰
کد خبر: ۶۸۹۹۶۶
۱۷۰ واحد بوم گردی آماده پذیرایی از مهمان نوروزی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان به عنوان بزرگ ترین مهمانخانه ایران آمادگی پذیرش مسافران نوروزی از سراسر کشور را دارد، افزود: در سال جاری به ظرفیت های اقامتی ما اضافه شده و اکنون بیش از 170 اقامتگاه بوم گردی در استان فعال است و گردشگران در هر منطقه حضور پیدا کنند، امکان اقامت وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمود وفایی با اشاره به ارزیابی رضایتمندی مسافران نوروزی در استان ها در سال گذشته، تصریح کرد: با مدیریت خوب استاندار و همکاری همه مسئولان و اعضای ستاد سفر در سطح استان، کرمان در صدر رضایتمندی مسافران قرار گرفت.

وی بیان کرد: تعداد اقامتگاه های بوم گردی استان در دو سال گذشته به بیش از 170 واحد رسیده و می توانند پذیرای حدود 20 هزار میهمان در ایام نوروز و طول سال باشند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به افزایش ظرفیت های اقامتی و خدماتی در سه سال گذشته اظهار کرد: هتل های استان از چهار واحد در سال 93 به 31 واحد افزایش پیدا کرده و ورود گردشگران خارجی از 7 هزار نفر در سال 92 امسال به مرز 40 هزار نفر رسیده است.

وفایی با اشاره به اینکه مجتمع های گردشگری استان از دو واحد به 14 مورد رسیده، خاطرنشان کرد: تعداد خانه های مسافر استان نیز از یک مورد به 24 مورد افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان درباره خدمات سفر استان کرمان، اظهار کرد: شرایط استان هم از نظر اماکن، سایت ها و موزه ها و آمادگی های امنیتی و انتظامی، ترافیکی و مجموعه خدماتی که باید در ایام نوروز به میهمانان استان ارائه شود، آماده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز