نامجو، مربی تیم فوتبال مس کرمان:

روند بردهایمان را باید در ۶ بازی باقی مانده تداوم بدهیم

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۵:۳۳
کد خبر: ۶۹۰۳۵۲
روند بردهایمان را باید در ۶ بازی باقی مانده تداوم بدهیم
مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: ما بازی بسیار سخت و حساسی برابر نفت مسجد سلیمان در کرمان داریم که با ادامه روند پیروزی برابر این تیم می‌توانیم بیشتر به بالای جدول فکر کنیم از همین رو روند بردهایمان را باید در 6 بازی باقی مانده تداوم بدهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی نامجو پس از بازی تیمش برابر برابر صبا قم تیم خود را شایسته‌ی پیروزی پرگل‌تر در این بازی اعلام و عنوان کرد: تیم ما نمایش بسیار خوبی در زمین حریف داشت و اگر بچه‌های ما در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند با اختلاف بیش از 5 گل به برتری می‌رسیدیم اما در مرحله‌ی اول کسب سه امتیاز برای ما اهمیت داشت که خوشبختانه به آن رسیدیم.

نامجو افزود: حریف برای آخرین امیدهای بقای خودش در زمین می‌جنگید و ما به بچه‌ها تاکید کرده بودیم که به هیچ عنوان حریف را دستکم نگیرند و با تمام توان نمایش خود را ارائه دهند که خوشحالیم موفق شدیم در آخرین روزهای سال 96 هواداران را با شادی به استقبال سال جدید بفرستیم.

مربی تیم مس در رابطه با افزایش شانس این تیم برای رسیدن به جمع مدعیان گفت: ما تاکید کرده بودیم تا لحظه‌ای که کمترین شانس و امید را داشته باشیم برای آن خواهیم جنگید. خوشبختانه در  هفته‌های گذشته نتایج به گونه‌ای بوده است که امید ما چند برابر شده است.

نامجو در رابطه با برنامه‌ی تمرینی تیم مس در تعطیلات نوروز گفت: بعد از بازی با صبا بچه‌های ما به مرخصی عید رفتند و از روز سوم فروردین تمرینات خود را برای بازی با نفت مسجد سلیمان مجددا استارت خواهیم زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز