جشن ملی نوروزگاه از دوم تا هشتم فروردین ماه در کرمان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۸:۴۹
کد خبر: ۶۹۰۶۹۹
جشن ملی نوروزگاه از دوم تا هشتم فروردین ماه در کرمان برگزار می شود
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: جشن ملی نوروزگاه از دوم تا هشتم فروردین ماه سال 1397در محل کاروانسرای گنجعلیخان شهر کرمان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمود وفایی با اشاره به اینکه نوروزگاه ویژه ایام نوروز برنامه ریزی شده است، افزود: این ویژه برنامه با هدف حفظ و معرفی آداب و رسوم عید نوروز و احیای فرهنگ بومی شهرستانهای استان کرمان برپا

می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران و گردشگران، این رویداد فرهنگی در نوروز97 پر بارتر و با کیفیت بالاتری برپا می شود، تا بتوانیم هدیه ای نوروزی به تمامی مردم استان و همچنین مسافران  اهدا کنیم.

وفایی در ادامه به ویژه برنامه های این جشن در استان کرمان، اشاره کرد و گفت: اجرای موسیقی محلی و سنتی و همچنین هنرهای آیینی، نمایش و فروش محصولات صنایع دستی، برگزاری رالی خانوادگی و مسابقه عکس از سفره های نوروزی از جمله این برنامه ها است.

وی به عرضه غذاهای محلی و سوغات هر شهرستان در محل کاروانسرای گنجعلیخان کرمان اشاره کرد و افزود:  شهرستانهای استان در این زمینه دارای پتانسیلهای بالایی هستند که خوشبختانه این امر موجب اشتغالزایی نیز شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، بیان کرد: جشن ملی نوروزگاه صبحها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 15 تا 19 در محل کاروانسرای گنجعلیخان کرمان برپا می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز