بیش از ۲۹ هزار نفر به پست های جوانان مراجعه کردند

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۳:۳۷
کد خبر: ۶۹۰۸۷۵
بیش از ۲۹ هزار نفر به پست های جوانان مراجعه کردند
معاون امور جوانان استان کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان کرمان پس از گذشت چهار روز از آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت میزبان 29 هزار 430 مسافر در این پست ها بودند.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ کیوان علیزاده با اعلام این موضوع بیان کرد: هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در 25 پست ثابت و 7 پست سیار سحاب ( سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه) در استان کرمان در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به مراجعه 29هزار 430 مسافر به پست های ثابت ایمنی و سلامت افزود: امسال اعضای تیم سحر در مناطق گردشگری و تاریخی در شهرستان های بردسیر، بم، راین، ریگان، سیرجان، کرمان، کهنوج و ماهان مستقر هستند و تا کنون به بیش از 330 نفر خدمات امدادی و بشر دوستانه ارائه کردند.

علیزاده با اشاره به استقرار هفت خیمه نماز در سطح استان اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح تا کنون بیش از 400 نفر به خیمه های نماز مراجعه کردند و از اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی توسط اعضای کانون طلاب بهرمند شدند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از 1000 کودک از برنامه های فضای دوستدار کودک بهره مند شدند و همچنین بیش از 700 نفر به ایستگاه سلامت مراجعه کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان تصریح کرد: همیاران جوانان در پست های ایمنی و سلامت تا کنون 16 هزار 931 نقشه، 8 هزار 959 بروشور  و 9 هزار 53 محصولات فرهنگی توزیع کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز