مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد:

سال ۹۷ را سال حیاتی و کلیدی برای ورزش کشور/در سال گذشته سه پروژه نیمه تمام ورزشی نیز در قالب ماده ۲۷واگذار شده است

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱:۳۲
کد خبر: ۶۹۴۵۸۶
سال ۹۷ را سال حیاتی و کلیدی برای ورزش کشور/در سال گذشته سه پروژه نیمه تمام ورزشی نیز در قالب ماده ۲۷واگذار شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان سال 97 را سال حیاتی و کلیدی برای ورزش کشور دانست و گفت: در سال جاری بازی‌های آسیایی جاکارتا -2018 را پیش رو داریم و تاکنون پنج جلسه در این زمینه داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی در دیدار نوروزی یا استاندار کرمان گفت: در سال گذشته به عنوان اولین سال اجرای برنامه ششم نسبت به میانگین برنامه پنجم در حوزه درآمدزائی 3.52 برابر رشد، کمک‌های مالی به هیات‌ها و سمن‌ها  5.85 برابر رشد، خیران 1.44 برابر رشد، ورزش همگانی 2.35 برابر رشد داشته ایم.

وی افزود: در سال گذشته سه پروژه نیمه تمام ورزشی نیز در قالب ماده 27واگذار شده است.

دکترامیری خراسانی به افزایش خانه های ورزش روستایی از 10 خانه به 25 خانه در سال گذشته اشاره و بیان کرد: تعداد خانه های ورزشی روستایی در سال جاری به 80 باب افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به اقدامات حوزه ورزش قهرمانی نیز اشاره و بیان کرد: در حوزه برون مرزی 2.67، درون مرزی 2.41، ورزشکاران 1.2 و باشگاه های خصوصی 1.51 درصد رشد داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: بهترین کاروان ورزشی استان را در سال جاری به این رقابت ها اعزام خواهیم کرد و در حوزه پاراآسیایی نیز 25 نفر ثبت نام شده‌اند که امیدواریم حداقل 16 نفر از آنها مدال آور باشند و این کاروران نیز بهترین کاروان ورزشی استان شود.

امیری خراسانی، تصریح کرد: بازی های آسیایی جاکارتا -2018 مسیری برای ورود به بازی های المپیک 2020 توکیو است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تاکید کرد: بر اساس سند توسعه ورزش استان در تمامی مدارس باید استعداد یابی را داشته باشیم.

وی گفت: در سال جاری میزبانی اردوی تیم ملی سه نفره بسکتبال خانم ها را گرفته ایم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز