سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۶:۵۸
کد خبر: ۶۹۴۹۰۰
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان " عباس ضیاء" به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در متن ابلاغ آمده است:

 

برادر ارجمند جناب آقای عباس ضیاء  

رئیس محترم اداره آموزش دوره دوم ابتدائی  

 

" دوره ابتدایی " با ایجاد فرصت های یادگیری غنی و متنوع متناسب با نیازهای این دوره، بستر ساز مطلوب شکوفایی استعدادهای نهفته نونهالان است تا " معلم " ماندگارترین و زیباترین نقوش حکمت را برلوح اندیشه آنان ترسیم نماید.

از این رو برنامه ریزی منطبق بر راهبردهای کلان و اهداف عملیاتی  سند تحول بنیادین متناسب با روانشناسی رشد و یادگیری با رویکرد بهبود مستمر شاخص ها، تقویت بنیه علمی دانش آموزان،  نهادینه نمودن  پژوهش در بین دانش آموزان و گسترش روش های نوین تدریس در راستای حرکت به سوی آموزش و پرورش مطلوب از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

   لذا با عنایت به  شایستگی ها و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی  این اداره کل  منصوب  می شوید.

امیـدوارم با توکل به الطاف الهی، پیروی از رهنمودهای ارزشمنـدمقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، سیاست های رئیس جمهور محترم و دولت تدبیروامید، برنامه های وزارت متبوع و راهبرد اصلی این اداره کل " امید به پروردگار ، صداقت در گفتار، تعادل در رفتار " با مشارکت و همفکری فرهنگیان گرانقدر و صاحبنظران در راستای تحقق  مطلوب اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت و انجام امور محوله اهتمام ویژه داشته و بیش از پیش موفق و موید باشید.

 

محمد محسن بیگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز