مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

فوتسال را در استان کرمان دوباره زنده می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۶:۳۴
کد خبر: ۶۹۵۳۹۰
فوتسال را در  استان کرمان دوباره زنده می‌کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تصمیم داریم رشته ورزشی فوتسال استان را دوباره زنده کنیم و امیدواریم سال 97 سال فوتسالی خوبی برای استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی در مراسم معادفه آقای هادی زاده به عنوان مربی تیم فوتسال رسانه ورزش کرمان، هدف از راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی رسانه ورزش کرمان را ایجاد فضا و بستری ورزشی برای اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: با این کار اصحاب رسانه در حقیقت علاوه بر لمس کردن فضای ورزشی استان، سبب ارتقای سطح سلامت خود می شوند.

دکتر امیری خراسانی با بیان اینکه نگاه بومی به ورزش استان داشته باشید، تصریح کرد: وظیفه و رسالت شماست که تمام نقاط فنی، اخلاقی، فرهنگی ورزشی، اجتماعی و اقتصادی را برای همه نمایان کنید.

وی یادآور شد: امروز ورزش استان، پتانسیل ها و ظرفیت های خیلی خوبی وجود دارد که خواهش می کنم در این راستا کمک کنید.

دکتر امیری خراسانی با تأکید بر اینکه گاهی اشخاصی به دلیل عدم آگاهی مناسب از قوانین و شرایط بدقضاوت می کنند، از اصحاب رسانه خواست: در فضایی که کار می کنید (چه در قالب مکتوب، چه تصویری و چه فضای مجازی)، آیین نامه ها را شفاف سازی کنید.

وی تصریح کرد: این ارتباط دو سویه بین روابط عمومی و رسانه ها باید همچنان برقرار باشد، تا بتوانیم از پتانسیل یکدیگر در راستای پیشرفت ورزش حداکثر استفاده را کنیم.

گفتنی است دکتر محمد امیری‌خراسانی از از زحمات علی حاج اکبری، مربی پیشین تیم رسانه ورزش تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما