دستگیری عاملان آدم ربائی کمتر از ۲ ساعت در عملیات ضربتی پلیس

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۹۵۸۴۹
دستگیری عاملان آدم ربائی کمتر از ۲ ساعت در عملیات ضربتی پلیس
فرمانده انتظامی عنبرآباد با اشاره به وقوع یک مورد آدم ربائی در این شهرستان از دستگیری عاملان و رهائی فرد ربوده شده در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"محمود بیدشکی" در این خصوص گفت: شامگاه بیست و یکم فروردین در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی110 یک مورد آدم ربائی به پلیس گزارش شد.

وی افزود: ماموران انتظامی بلافاصله پس از دریافت خبر در محل حادثه حضور یافتند و رسیدگی به این موضوع را که موجب برهم خوردن آرامش اهالی محله شده بود، به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ بیدشکی تصریح کرد: در این رابطه ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی پس از انجام تحقیقاتی موفق شدند در کمتر از دو ساعت، آدم ربایان و محل اختفاء آنان را شناسائی و در یک عملیات ضربتی 2 نفر آدم ربا را دستگیر کنند.

وی با اشاره به بازگشت فرد ربوده شده به محل زندگی اش، بیان داشت: در بررسی این مورد مشخص شد این دو متهم به سبب یک سری اختلاف مالی و تسویه حساب شخصی اقدام به این عمل مجرمانه کرده اند که البته سرعت عمل پلیس آن ها را در رسیدن به هدفشان ناکام گذاشت.

فرمانده انتظامی عنبرآباد در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نمی دهد برخی افراد از روی ناآگاهی به این گونه اقدامات جهت تسویه حساب شخصی یا دیگر اختلافات دست بزنند چراکه اینگونه اقدامات احساس امنیت شهروندان را خدشه دار می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز