کلنگ احداث پالایشگاه میعانات گازی در رفسنجان به زمین زده شد

انصاری: ظرفیت تولید فاز اول پالایشگاه میعانات گاز مرآت آریا رفسنجان روزانه ۵ هزار بشکه است

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۵:۲۸
کد خبر: ۶۹۹۲۰۵
انصاری: ظرفیت تولید فاز اول پالایشگاه میعانات گاز مرآت آریا رفسنجان روزانه ۵ هزار بشکه است
مدیر پروژه پالایشگاه میعانات گازی شرکت توسعه نفت و گاز مرآت آریا گفت: فاز اول پالایشگاه میعانات گاز مرآت آریا در رفسنجان تا 14 ماه آینده بهره‌برداری خواهد شد و ظرفیت تولید فاز اول این پالایشگاه روزانه 5 هزار بشکه می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اسدالله انصاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه میعانات گاز مرآت آریا در رفسنجان یک واحد تولیدی از میعانات گازی است.

وی از بهره‌برداری فاز اول این پالایشگاه تا 14 ماه آینده خبر داد و افزود: ظرفیت تولید فاز اول این پالایشگاه سالانه 5 هزار بشکه می‌باشد.

مدیر پروژه پالایشگاه میعانات گازی شرکت توسعه نفت و گاز مرآت آریا میزان سرمایه‌گذاری فاز اول این پالایشگاه را 50 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: میزان اشتغال در فاز اول حدود 125 نفر مستقیم و حدود 400 نفر غیرمستقیم می‌باشد و سطح اشتغال فاز دوم 200 نفر مستقیم و حدود 500 نفر به صورت غیرمستقیم خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که بخش خصوصی در بخش هزینه بیش از سهم خود پرداخت کرده است، تصریح کرد: نهادهای دولتی همکاری لازم را انجام داده‌اند، ضمن آنکه بانک‌ها نیز قول مساعد برای همکاری را داده‌اند و اگر تسهیلات مورد نیاز را پرداخت کنند تا 14 ماه آینده این کارخانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

انصاری با بیان این مطلب که 90 درصد ساخت ماشین‌آلات این پالایشگاه در داخل کشور انجام می‌شود، ادامه داد: محصولات فاز اول این پالایشگاه صد در صد صادراتی است و محصولات این پالایشگاه به کشورهای عراق، افغانستان، هند، چین، پاکستان و ... صادر خواهند شد.

وی بیان کرد: در فاز دوم تولید بنزین یورو 4 خواهیم داشت که می‌توانیم در داخل کشور آن را عرضه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز