مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان خبر داد:

فروش ۵میلیارد و۲۵۰ میلیون تومان صنایع دستی در ایام نوروز۹۷

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۷:۴۹
کد خبر: ۶۹۹۲۰۹
فروش ۵میلیارد و۲۵۰ میلیون تومان صنایع دستی در ایام نوروز۹۷
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از فروش 5میلیارد و250 میلیون تومان صنایع دستی در ایام نوروز97 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمود وفایی بااشاره به فروش چشمگیر صنایع‌دستی و سوغات این استان در ایام نوروز 1397 افزود: از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی با هدف معرفی و فروش آثار صنایع‌دستی برپا شد که فروش 5میلیارد و250 میلیون تومانی را به دنبال داشت که این رقم در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه ها موجب افزایش انگیزه در هنرمندان در جهت تولید صنایع دستی با کیفیت است، اظهار کرد: بیش از 550 غرفه صنایع دستی در 15 شهرستان استان برپا شد.

 وفایی با بیان اینکه جشن‌های ملی نوروزگاه فرصت بسیار خوبی برای شناساندن آداب و رسوم مناطق مختلف استان کرمان به مردم و گردشگران نوروزی بود، تصریح کرد: در ایام نوروز راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در حاشیه جشن ها و مراسمات آیینی به معرفی صنایع دستی کمک شایانی کرد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  استان کرمان با تاکید براینکه تعدادی از سوغاتی‌های استان کرمان شناخته شده و ثبت ملی هستند، افزود: در کنار برگزاری نمایشگاههای صنایع دستی غرفه هایی هم به فروش سوغات اختصاص یافت که بسیار مورد استقبال هم قرار گرفته اند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز