رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

سلامت، در اولویت برنامه‌های دولت تدبیر و امید قرار دارد

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۰:۴۵
کد خبر: ۶۹۹۲۱۹
سلامت، در اولویت برنامه‌های دولت تدبیر و امید قرار دارد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سلامت موضوعی است که در اولویت دولت تدبیر و امید قرار دارد و داشته و همچنان این اولویت حفظ شده و در این فاصله زمانی تحولات چشمگیری داشته است .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد در مراسم افتتاحیه این ساختمان ها، با تبریک اعیاد شعبانیه از مدیریت ارشد استان مهندس رزم حسینی تشکر کرد و گفت: حمایت های ایشان باعث وحدت استانی و ایجاد توفیقات بزرگ در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی شده است .

وی با اشاره به وظیفه سنگین دانشگاه علوم پزشکی در بخش سلامت، گفت: سلامت موضوعی است که در اولویت دولت تدبیر و امید قرار دارد و داشته و همچنان این اولویت حفظ شده و در این فاصله زمانی تحولات چشمگیری داشته است .

وی ادامه داد: به دلیل زیر ساخت های ضعیفی که در سال های قبل در بخش های درمانی وجود داشته و با توجه به اینکه اقدامات بسیاری نیز تاکنون انجام شده اما تا به مرحله ایده آل فاصله داریم .

 دکتر رشیدی نژاد گفت: در حوزه سلامت فعالیت ها و کارهای مطلوبی انجام شده با امید به اینکه مابقی تعهد را در این دولت بتوانیم رفع نقص و تکمیل کنیم .

 وی از خیران حوزه سلامت بویژه خیرانی که در شهرستان بافت کارهای خیرخواهانه و ماندگاری در حوزه بهداشت و درمان انجام داده اند، قدردانی کرد .

دکتر رشیدی نژاد با بیان اینکه در بحث سلامت یک ارگان یا یک سازمان به تنهایی نمی تواند به نتیجه برسد، گفت: اتحاد معین های اقتصادی، خیران، مسئولان و مردم در هدایت به سمت توسعه سلامت موثر است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره شعار هفته سلامت امسال با عنوان "پوشش همگانی سلامت برای همه و در هر مکان" گفت: مراکز بهداشتی و درمانی  و هر طرح درمانی و بهداشتی که احداث می شوند با هدف ارتقای سلامت و افزایش خدمات رسانی به مردم است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز