مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی تاکید کرد:

موفقیت آموزش و پرورش حاصل اهتمام، همدلی، همراهی و تلاش همه فرهنگیان استان است

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۷:۴۰
کد خبر: ۶۹۹۷۰۱
موفقیت آموزش و پرورش حاصل اهتمام، همدلی، همراهی و تلاش همه فرهنگیان استان است
در پی کسب رتبه اول آموزش و پرورش استان کرمان در ارزیایی و عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در کشور و لطف و عنایت بسیاری از دلسوزان نظام تعلیم و تربیت نسبت به جامعه شریف فرهنگیان استان و صدور پیام های تبریک به انحا مختلف، محمد محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با صدور پیامی از همه کسانی که نسبت به این موفقیت بزرگ و بی نظیر،به معلمان و فرهنگیان فرهیخته ابراز لطف، محبت و مسرت فرمودند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در متن پیام محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان آمده است:

"آموزش و پرورش "، شاخص ترین عامل غنا، اعتلا و قوام فرهنگ عمومی و بستر ساز مطلوب تربیت کامل و بالندگی علمی، معنوی و اخلاقی سرمایه نیروی انسانی شایسته کشور و نوید بخش آینده ای روشن و پویا ست. بر این باوریم که دستیابی به اهداف عالیه در سایه اندیشه های والا و پویا، تقریب نگرش، همدلی و همراهی، عزم راسخ، اهتمام خالصانه و صادقانه ی فرهنگیان فرهیخته و تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت میسر است.

برخود لازم میدانم از حسن نیت جنابعالی  نسبت به جامعه بزرگ و ارزشمند فرهنگیان استان و ارسال پیام تبریک کسب موفقیت این اداره کل صمیمانه قدردانی نموده و از ذات لایزال الهی سلامتی ، سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

 

محمد محسن بیگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز