سالن کشتی شهید کیانفر در شهربابک افتتاح شد

پاریزی: حمایت از ورزشکاران و ارتقای سطح ورزش باید به تناسب هم باشد

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۵:۴۱
کد خبر: ۷۰۰۰۶۰
پاریزی: حمایت از ورزشکاران و ارتقای سطح ورزش باید به تناسب هم باشد
همزمان با میلاد با سعادت علمدار کربلا و تولد شهید ابراهیم هادی، آکادمی قهرمانی کشتی شهید کیانفر در شهربابک با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک در مرا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت یاد شهدا به خصوص شهید کیانفر و شهید ابراهیم هادی (که از کشتی گیران بودند) و تشکر از همه حضار و مدعوین، ابراز امیدواری کرد: همه هیئت های ورزشی در راستای توسعه فضای ورزش و افزایش زیرساخت های ورزشی قدم بردارند.

میثم پاریزی افزود: حمایت از ورزشکاران و ارتقای سطح ورزش باید به تناسب هم رشد کنند تا شاهد پیشرفت بیش از پیش ورزش و جامعه ای پویا و بانشاط در سطح شهرستان باشیم.

 

عباس کافی رئیس هیئت کشتی شهرستان شهربابک نیز با اشاره به اینکه این سالن قدیمی بوده گفت: باتوجه به لزوم تقویت کشتی شهرستان و ایجاد فضایی مناسب برای این امر، آکادمی قهرمانی کشتی شهید کیانفر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ساخت و تعمیر سالن شهید کیانفر حدوداً از بهمن آغاز و امروز افتتاح شد، افزود : تعمیرات این سالن حدود 60 میلیون تومان هزینه برده و زیربنای آن نیز حدود 300 مترمربع است.

این مراسم با مسابقه کشتی نمادین و مراسم تولدی برای شهید ابراهیم هادی همراه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز